Sierra Valve o EA GAME
Skapare
OK...Då har jag ju missat! :blink:
EA games,EA sports och jag gillar Lucas arts också.
jedi knight och KotOr är bäst
Såklart jag vet vilka de är, och förresten vill du få en till varning eller?OK, Kanji-Thoridahs!
Vet du vilka Bioware Corp är eller vet du vilka Inter Active Vision är?!
:angry: :angry: :angry: Du är ju as knäpp!
Om du inte slutar, så kommer du säkert att få en till varning :angry: :angry:
Det e många några favoriter är EA, Valve, Lucasarts, och nåra till
OK, Kanji-Thoridahs!
Du säger så bara!
Du vet inte vilka de är!
Men strunt i det nu! Och föresten så kan du också få en varning!
Tom Clancy har bara gjort bra spel fast han har inte gjort det bästa spelet fast jag tycker ändå honom dels för att han är den enda som jag kom på just nu och dels för det jag sa innan :)
Tyvärr måste jag säga att du har missupfattat lite. Tom Clancy har inte gjort Splinter Cell och Rainbow Six spelen. Tom Clancy är en författare som skriver (eller skrev, vet inte riktigt om han skriver nu) agent böcker. Sen har man kommit på ideén till att använda hans namn till agentspel. Om man vill veta vad Tom Clancy är för nåt egentligen kan man se filmen The sum of all fears (Summan av skräck) med Ben Affleck som är baserad på en av hans böcker.Tom Clancy har bara gjort bra spel fast han har inte gjort det bästa spelet fast jag tycker ändå honom dels för att han är den enda som jag kom på just nu och dels för det jag sa innan :)
Skywalker, min vänn!
Hur vet du allt detta?
jag är allmänbildad eller nåt sånt bara. kommer ihåg grejer jag läst och sånt.Skywalker, min vänn!
Hur vet du allt detta?
Coolt!
Mästare...
Det ska vara Nival och Lucas Arts!!
...Blizzard är inte helt fel...
åhhhh...Affe vi möts igen!
Nu ska du inte snacka om Lucasarts! B)
EA GAMES HELT KLART!!! och lucas arts!!! :)
glömde svara
iaf: ea games, dice, mm
EA
WESTWOOD STUDIOS
ROCKSTAR ÄVEN KALLAT R*
blizzard lucas art rockstar och squaresoft
Lucasart, EA Ganes, Rockstar och blizzard är skit bra :D
Obi-Wan Kenobii, ora dig inte om varningar... om någon får en varning är det han för han gjorde personligt på hopp. du undrade en sak och fick ordet knäpp tillbaka.
jag tycker Valve och Blizzard är bäst.