Själv hade jag inget speciellt för mig.. Så jag har bara suttit inne vid datorn och inte gjort något speciellt :< Brorsan i är ute med polarna och föräldrarna på någon fest, så för mig har det inte varit någon vidare. Men hur har det varit för er då?
Hur Firade Ni Valborg?
fäääst
-Maj brasa!
-Hamburgare
-Dricka
-Se på Sweeney Todd
-Dator
Syrran ockuperade pappas hus till sin 18års fest, så jag sitter nu här hos morsan och spelar dator.
Kollat på ishockey (Ryssland-Sverige) och suttit vid datorn och spelat css typ ;)
Var ute med ett par kompisar men inget speciellt.
Några öl, lite cider och en film i polarens soffa. Riktigt chill var det :)
Ni verkar ha haft det bra mkt roligare än mig iaf, ändrar mig.. Detta är botten.. Ingen läsk hemma änns.. Kan inte bli mkt värre :<
Det var tänkt att bli fest fast kvällen blev inte direkt som man tänkt sig. Det började med att det var ganska mycket poliser ute och självklart blir vi av med våran dricka (en 70c vodka och några öl). Vi skulle dock köpa lite mer av en annan kompis som hade köpt runt 30 sjuttisar han skulle sälja dock blir han tagen av polisen med flaskorna och hamnar i polisförhör. Det slutar med att jag och en kompis bara går runt i vårt lilla "samhälle" :P med en varsin burk öl och tycker synd om oss själva. Och nu tja sitter jag här.
Jag kollade på Kortegen I Göteborg idag. sen har jag varit hemma, käkat grillad majskolv och chillat.
Spelade tv-spel och tittade på Pokemon. För att inte tala om att jag har käkat mat, mums.
17.00: Äter grillat
18.00:Väntar tills att kompisarna ska ringa
18.30: Hela gänget samlas hos mig
19.00: Vi spelar nba och fifa 09 tills 20.00
20.00: Alla sticker till maj brasan med typ 250 smällare
23.00: Alla smällare är slut
23.01: Alla far hem utom jag som far till en kompis
23.30: Jag och han spelar Nba
24.00 Somnar framför spelet
Har inte gjort något spec. Vi gör aldrig nåt på Valborg eller 1st maj.
njaa valborg är inte mycket att ha enligt mig, bara en massa fjortisar som springer runt o ska leka häftiga..
blev en lugn kväll hemma hos en polare där det blev ps3 och lite annat chill..
Jag var hemma och hostade :cry:
LAN; ingen majbrasa där jag bor i år pga. dom som bodde nära (Idioter :<) ._.
Jag satt hemma och spelade Counter Strike Source.
åkte till stadsparken i lund, så jäkla mycket folk och skräp för den delen. drack öl och rom, spatserade rundor i parken i jakt på kompisar, köpte ännu mer öl, ångrar att jag letade upp vissa kompisar, konverserar och har det allmänt trevligt. sen verkar jag ha glömt någon timme, hände nog inget särskilt ändå. gick med ett par människor för att gå till någon slags efterfest, krävde på vägen att man skulle få två dipsåser till sitt "stora-meal" på mcdonalds, fick 2 dipsåser. tog det lugnt på efterfesten. sprang lite senare iväg med en kompis, för att slippa en annan "kompis" och kom till ännu en efterfest. där lyssnade vi på musik och folk utbyttes hela tiden. halv 3 sticker jag och en kompis till stadsparken igen, sugna på lite fest helt enkelt. väl där konstaterar polisen att vi nog är sist kvar!! försöker sedan göra av med 3 timmars dötid på centralen. blev svinkallt, så använde diverse trix för att skyla mina underben som typ frös sönder. 7.00~ är jag hemma oich sover fram tills nu!
j*vlaqr ska kanske börja blogga.
ute med polarna på någon j*vla strand och drack,fast jag drack bara cider.någon måste ju hålla koll på dom andra så att dom inte hoppar i havet,kör moppe fulla,kastar glas flaskor på bilar eller något annat dumt.
Grillade lite korv med ett par kompisar, ringde runt till ett par langare och frågade om de hade öl, ingen j*vla langare i hela Malmö hade öl. Så vi sket i ölen och njöt av nykterhet. Grillade och stack in till valborgselden där jag trampade säkert på fem stycken hundsvansar. (Vem f*n tar med en hund till ett sjukt packat ställe?)