Gäst 55_66 Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Skrivet 2 Maj 2009 Slipknot ofc, ska bli grymt kul att se de i sommar! På Metaltown eller? Dit skulle jag vilja gå i sommar, kanske blir så ;)
Gäst Crazyshit Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Skrivet 2 Maj 2009 Slipknot ofc, ska bli grymt kul att se de i sommar! På Metaltown eller? Dit skulle jag vilja gå i sommar, kanske blir så ;) Jadu, Det är 13 årsgräns på sådant!Men vänta två år så kommer du nog in sen :P
SNUFFINATOR Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Skrivet 2 Maj 2009 Ska dock på konsert på sommarn och se på Slipknot, kommer bli as coolt :P
Gäst 55_66 Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Skrivet 2 Maj 2009 Slipknot ofc, ska bli grymt kul att se de i sommar! På Metaltown eller? Dit skulle jag vilja gå i sommar, kanske blir så ;) Jadu, Det är 13 årsgräns på sådant!Men vänta två år så kommer du nog in sen :P f*n! Ja, jag får väl vänta då...
purjo Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Skrivet 2 Maj 2009 Slipknot ofc, ska bli grymt kul att se de i sommar! På Metaltown eller? Dit skulle jag vilja gå i sommar, kanske blir så ;) Yep, får se om de blir lika lyckat som förra året!
Rekommendera inlägg