↗ till inläggetGrejen är att i program som t.ex CSI är det så överdrivet med alla jävla superdatorer som kan zooma in och perfekt förstärka saker som en reflektion som är filmad från 100 meters avstånd med kamera.. och inte alls som i verkligheten. Bilden däruppe driver dessutom med att "ledaren" för teamet jämt ska vara så överdrivet hård med sina solglasögon och coola one-liners
Skicka In Roliga Bilder Här!
"Wait, zoom in on that screw" "looks like our killer is screwed"
↗ till inläggetPalm
↗ till inläggetGrejen är att i program som t.ex CSI är det så överdrivet med alla jävla superdatorer som kan zooma in och perfekt förstärka saker som en reflektion som är filmad från 100 meters avstånd med kamera.. och inte alls som i verkligheten. Bilden däruppe driver dessutom med att "ledaren" för teamet jämt ska vara så överdrivet hård med sina solglasögon och coola one-liners
jaså på så vis.
↗ till inläggetHaha, så sant! :DSå kan det ju vara men jag finner inget roligt i bilden..
*CSI BILD*
Nån som känner igen sig själv? Jag gör såhär i varenda kö där det finns en stol tillgänglig.
http://failblog.files.wordpress.com/2010/06/129205850700877407.jpg
om man inte orkar stå för att venta på sin snabb mat vrf ska man då ens äta det :huh:
↗ till inläggetwhat.om man inte orkar stå för att venta på sin snabb mat vrf ska man då ens äta det :huh:
↗ till inlägget↗ till inläggetwhat.om man inte orkar stå för att venta på sin snabb mat vrf ska man då ens äta det :huh:
vadå what :huh:
↗ till inlägget↗ till inläggetom man inte orkar stå för att venta på sin snabb mat vrf ska man då ens äta det :huh:
what.
:_ Han fattar inte vad du menar... antagligen för att det var något så otroligt korkat att ens hjärna la av ett litet tag.
↗ till inlägget↗ till inläggetom man inte orkar stå för att venta på sin snabb mat vrf ska man då ens äta det :huh:
what.
:_ Han fattar inte vad du menar... antagligen för att det var något så otroligt korkat att ens hjärna la av ett litet tag.
vadå ja sa bara att vrf ska ma va så lat att man sitter när man väntar på sin snabb mat :huh:
Jag håller med dig nail :huh:
Man är ju inte lat för att man sitter.. man kan bara vara trött.
↗ till inläggetVarför då egentligen nu såhär? :huh:Jag håller med dig nail :huh:
↗ till inläggetja men om man inte orkar stå för att venta på sin snabb mat vrf ska man då ens äta det :huh:↗ till inläggetVarför då egentligen nu såhär? :huh:Jag håller med dig nail :huh:
↗ till inläggetja men om man inte orkar stå för att venta på sin snabb mat vrf ska man då ens äta det :huh:
bara för att jag är p12 så betyder inte det att ja inte vet vad ironi är :angry: du var ironisk eller hur :huh:
↗ till inläggetNejdå, problemet är bara att du skriver otydligt. Han skrev så att de andra förstod vad du menade. Jag håller helt med dig att är man så lat så ska man inte äta snabbmat. :sorcerer:bara för att jag är p12 så betyder inte det att ja inte vet vad ironi är :angry: du var ironisk eller hur :huh:
↗ till inläggetJag håller med dig nail :huh:
ja xakt ja me :huh: