Hejsan!
Är det nån Som har Hitta nemo på PS2 som kan hjälpa mig med en sak?
Mvh Sandra :wub: :wub:
Hejsan!
Är det nån Som har Hitta nemo på PS2 som kan hjälpa mig med en sak?
Mvh Sandra :wub: :wub:
Ja jag kan det...vad är det för problem?
Jag är i akvariet. Jag kommer inte förbli bublorna i akvariet. Vet du hur man kommer förbi dom?
Tacksam för hjälp?
Tyvär men jag har inte kommit dit än!
[RENSAT]
Istället för att fråga om spelet skulle vara bra, värt o köpa osv, läs massa recensioner och bilda en egen uppfattning. Det räcker inte med 3 människors åsikter (Bra, bra, halvdåligt).
Får jag inte be om hjälp? När jag är modetator? Är det det du menar????
:o
Alltså det var några andra som hade frågat om spelet var bra. Jag tog bort dom trådarna [notera RENSAT] och menade att dom kunde göra en egen tråd och fråga, eller leta upp en recension.
Varför blandar du in min tråd i detta Dannie???
Alltså, Dannie tog bara bort litte onödiga inlägg, som han sa: De frågade om spelet var bra, det passade inte in i tråden.Varför blandar du in min tråd i detta Dannie???
Det är inte meningen att folk ska svara på sånt. Vi skriver [RENSAT] om vi har rensat trådar från onödiga inlägg.
Så du menar inte att du försöker att förstöra min tråd så att jag inte kan få hjälp?
Kan ingen hjälpa mig snart.
jezus.
Vad menar du med Jezus?
haha jag har aldrig sett två moderatorer bråka!! :lol:
sorry men det såg så kul ut..
sorry själv men den där men jezus var rolig :Dhaha jag har aldrig sett två moderatorer bråka!! :lol:
sorry men det såg så kul ut..
Hihihihi,villken tråd kommer att vinna oskar,hohahaaha :lol: :D :lol: sorry ´men den är så under hålande :lol:
vi får väl akta oss man vet alldrig när en moderator anfaller en med en varning! ta inte illa upp mods..
äh,inte rädd för en varning men rädd för att min red ska bli räddred :lol: :D :lol: :D
då behöver du bara spamma isönder några trådar så e det fixat! :P :D :lol:
En klassiker som bör sparas. :)
Men nu är dte bäst vi låser... :gitarr: