Någon som vet var jag hittar bilen Infernus? Har sökt och sökt men hittar inte bilj*veln! Låser man upp den eller? När i så fall?
Tacksam för svar! :thanks:
Någon som vet var jag hittar bilen Infernus? Har sökt och sökt men hittar inte bilj*veln! Låser man upp den eller? När i så fall?
De spawnar lite här och var, men jag har för mig att man får en när
man klarar nåt speciellt uppdrag, minns inte vilket.
↗ till inläggetNågon som vet var jag hittar bilen Infernus? Har sökt och sökt men hittar inte bilj*veln! Låser man upp den eller? När i så fall?
På vägen!
Man får den av Florian.
Man får en av florian men den finns även här och var, jag såg en på en parkeringsplats en bit bort ifrån safehouset i tredje staden.
jag har hittat 4 såna nu :)
Om du googlar och Youtubar så hittar du!!! Jag har hittat typ 6 locations
ett tips, när du har fått bilen av bernie (faustin) och sparat den vid ett hus, ta bilen och åk till safehouset i bohan (den lilla ön uppe mellan första och andra stora ön) när du kommer dit så är det en bugg i spelet som spawnar kanske 10 likadana bilar längs kanterna fram till huset. så gjorde jag nu har jag 3 stycken :D hade 4 men välte en :(
↗ till inläggetett tips, när du har fått bilen av bernie (faustin) och sparat den vid ett hus, ta bilen och åk till safehouset i bohan (den lilla ön uppe mellan första och andra stora ön) när du kommer dit så är det en bugg i spelet som spawnar kanske 10 likadana bilar längs kanterna fram till huset. så gjorde jag nu har jag 3 stycken :D hade 4 men välte en :(
Det är alltid så, inte bara i Bohan.
det funkar bäst i bohan, det står kanske 10 stycken i rad parkerade där då.
Du får en av Bernie när du klarat alla hans uppdrag som ett tack. :)
↗ till inläggetett tips, när du har fått bilen av bernie (faustin) och sparat den vid ett hus, ta bilen och åk till safehouset i bohan (den lilla ön uppe mellan första och andra stora ön) när du kommer dit så är det en bugg i spelet som spawnar kanske 10 likadana bilar längs kanterna fram till huset. så gjorde jag nu har jag 3 stycken :D hade 4 men välte en :(
ett tips om bilen välter igen så ta en annan bil o knuffa den rätt igen ;)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in