Hoppa till innehåll

Ditt Sjukaste Minne I Gta Iv


Rekommendera inlägg

Jag och min syrra spleade gta och vi dejtade en tjej som hette Kate. Vi skulle gå till en restaurang när vi gick över gatan och då blev Kate påkörd av en bil och så stod det "kate has been killed" och vi bara "wuut??"

Sen efter ett tag ringe hon från sjukhuset och frågar om niko kan komma och hämta henne XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 89
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Just det, min brorsa spelade gta och jag frågade om jag bara fick spela lite, han sa motvilligt ja, men jag böjde mig ner och "smög" på gatan. Sen så omringade jag en kille och gick runt honom i flera cirklar och det såg askul ut, jag och min brorsa sköt av skratt. Men sen började han jaga mig och vi sprang aslångt och sen trodde jag att han slutat jaga mig så jag köpte en korv men då kom killen och började nästan slå ihjäl mig men då tog jag upp min pistol och sköt ihjäl honom (Det var självförsvar)

 

Sen blev det röljus för bilarna och jag böjde mig ner och kikade in polisbilen aslänge och dem bara stirradev på mig.

Sen statv jag där i typ 20 sek och kikade in.

Sen kände jag på dörrhandtaget, och poliserna bara "Whatta?" och sprang ut och siktade på mig, men då hoppade jag inn i deras bil och de stod kvar och siktade men då var jag redan långt borta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, har hänt ungefär samma sak för mig att jag fuskade fram en motorcykel när jag var på toppen av en skyskrapa och så åkte jag ner, men när jag träffade marken blev jag väldigt skadad, men jag överlevde XD

Så jag käkade en korv och allt var som vanligt igen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att jag blev på körd så flög jag igenom halva mapen och blev fult efterlyst och sen dödad av en helikopter som flög in i mig.' <_< Tro det eller ej men det är sant...

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

polisen står bara och skriker "frezze" framför brottslingen medans brottslingen står stilla. Det händer inget mer när de arresteras.

Mitt sjukaste minne var när jag och roman skulle ut och spela biljard så tog jag en super snabb mototrcykel. Jag råkade köra stenhårt in i en stolpe så när jag krockade flög något iväg typ rakt upp i luften. Trodde det var romans hjälm men när jag kollade bakom mig låg hjälmen där men roman var borta. Sen kollade jag upp i luften och såg roman flyga iväg som en raket haha. Typ 10 minuter senare såg jag han landa på en vass kant så han dog. Sen ringde han från sjukhuset och bad mig hämta han.

Haha

Skit va jag skrattade!!!

Ja, ingen dör ju utan det kommer bara till sjukhuset och blir återställda :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...