Hoppa till innehåll

Ditt Sjukaste Minne I Gta Iv


Rekommendera inlägg

Hmm, minns en annan sak som jag gjorde. Jag körde ner en buss i tunnelbanan, också ställde jag mig där. Så kommer det två tåg, och kör på varsin sida av bussen. PLOPP så var jag uppe på gatan igen. Bugg!

hände nåt annat skumt nere i tunnelbanan. Stod och hade en polis fight nere där och det fanns 2 spår bredvid varandra. Ställde mig på det yttersta så kom en polis springande mot mig så stannade han på första spåret. Tåget kom och körde över han. När tåget försvunnit fanns inte polisen kvar. Måste ha följt tåget haha

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 89
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

HAHA! :lol: Kom ihåg när jag slog på en taxi med basebollträ och chauffören kom ut och dampade på mig! Jag flydde och tog mej till gungställningarna i firefly projects, så såg jag att taxichauffören var mej hack i häl!! Så jag tog fram hagelgevär och taxigubben sprang iväg! Rakt emot gungställningarna som många vet brukar lagga och skjuta iväg allt som rör vid dem! Och taxichauffören flög iväg som en projektil rakt upp i luften! Så tänkte jag: So long, sucker! Så ser jag på gatan att nåt faller ner på en bil och åstadkommer en fet buckla i taket! Så jag går närmare och ser att taxichauffören föll ner på bilen!! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHA! :lol: Kom ihåg när jag slog på en taxi med basebollträ och chauffören kom ut och dampade på mig! Jag flydde och tog mej till gungställningarna i firefly projects, så såg jag att taxichauffören var mej hack i häl!! Så jag tog fram hagelgevär och taxigubben sprang iväg! Rakt emot gungställningarna som många vet brukar lagga och skjuta iväg allt som rör vid dem! Och taxichauffören flög iväg som en projektil rakt upp i luften! Så tänkte jag: So long, sucker! Så ser jag på gatan att nåt faller ner på en bil och åstadkommer en fet buckla i taket! Så jag går närmare och ser att taxichauffören föll ner på bilen!! :blink:

 

haha gungställningarna.lirade lite igår och alla turades om att få sina bilar i väg skjutna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har hittat ett bugg på den skyskrapan som heter "Get a life". Åk upp på taket med helikopter, sedan ställer du dig på skylten, gå sakta framåt tills du kommer precis på kanten på skylten, då hoppar du, då blir det ett bugg att du ramlar ner sakta sakta som om du ligger ner, när du kommer ner förlorar du inget liv, ganska kul faktiskt. Kan försöka filma det nångång :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Eminem4Life

En väldigt rolig sak som hände mig va att när jag hade varit och spelat bowling med roman. så ville han att jag skulle köra hem honom sen då när jag kört hem honom så sa han nåt i stil med. Later Nico give me a call som time ok. sen så kastade han ut mig ur min egna bil och drog iväg. som tur va hade jag satt en bomb på bilen så jag sprängde han i luften.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst patrikking

haha! Men min ballaste grej var när jag börja skjuta mot en gubbe och det kom 2 stjärnor efter mig. När polisen kom så börja dom skjuta mot gubben som låg död och jag hade fortfarande 2 stjärnor efter mig HHHAHHAHA LOL

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gick in på Clucking Bells en gång och tog upp en pappmugg, och kastade den i ansiktet på en snubbe. Han och hela hans gäng började jaga mig och jag vart tvungen att lägga benen på ryggen (Hade inga vapen), efter att de hade jagat mig ett antal kvarter så kom det äntligen en bil som sänd från himmelen. Jag tog bilskrället och körde på miffona, och allt detta för en jeffla pappmugg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kontroll

Eh... När jag var ute med Roman, och var full. Då kom poliserna och drog ut Roman ur bilen, och Roman blev arresterad :lol: Roman är så j*vla skön!

 

EDIT: När jag och en kompis lanade GTA IV då skulle jag jaga honom och jag skulle slå ner honom, jag fick inte ha vapen, men jag fick ha bil, men han jag jagade fick ha vapen och bil. Så j*vla gutt!

Redigerat av Kontroll
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...