↗ till inlägget↗ till inläggetDet mest pinsammaste som nånsin hänt mig var när jag hade på mig pyjamas när jag kom till skolan.
Haha hur gick det till?
Ja, hur f-n gick det till xD ? Låt oss höra nu :P
↗ till inlägget↗ till inläggetDet mest pinsammaste som nånsin hänt mig var när jag hade på mig pyjamas när jag kom till skolan.
Haha hur gick det till?
Ja, hur f-n gick det till xD ? Låt oss höra nu :P
How the fuck do you think?
Han kanske fick för sig att pyjamasen var ze real clothes, och vandrade glatt till skolan i tron om att hans nya Billabongtröja var "fetast" på skolan och, ja. Skorna ska vi inte tala om, de luddiga conversen var hajen på havet liksom.
↗ till inläggetVeckans förklaringHow the fuck do you think?
Han kanske fick för sig att pyjamasen var ze real clothes, och vandrade glatt till skolan i tron om att hans nya Billabongtröja var "fetast" på skolan och, ja. Skorna ska vi inte tala om, de luddiga conversen var hajen på havet liksom.
När jag pigg som vanligt skulle gå upp för trappan på morgonen i skolan och råkade ta ett aning för kort steg så man föll ju då framåt. Sen när man hade sin lilla incident och hade haft en uppvisning för 50% av skolans befolkning på högdelen så kände man att det inte var nog nej jag vet inte men jag var bara tvungen att skrika h*lvete i hela huset så man fick lite mer publik, jag var ju inte stolt över mig själv men sånt händer väl(I guess).
@the moose:
Pappa hade lagt fram kläder och visste inte vad som var min pyjamas eller mina vanliga kläder.
Han tog alltså min pyjamas och jag brukar alltid somna i den.
Det slutade med att jag somnade 4 gånger på 3 timmar.
95alexander95@
Läs ovanstående
För två år sedan skulle jag och vin bror ta simmärket Kandidaten. Då skulle vi bogsera varandra och min bror skulle bogsera mig. Jag simmade ut och min bror skulle dyka i med livborg. Men när jag simmade ut sa i vanlig samtalston: Hjälp, hjälp.
Och då tittade alla som var på stranden på mig! Det var så pinsamt!
*borttaget*
Kommer egentligen inte på nått riktigt pinsammt som har hänt mig, mina kompisar kan vara ganska pinsamma ibland :P
↗ till inläggetMEN FÖR I h*lvete VAD FÖRBANNAD JAG BLIR PÅ DIG!! ARRRRRGH! JAG VAR JU VERKLIGEN SÅ s*tanS SERIÖS OCKSÅ DIN s*tanS *********! STICK IFRÅN FUSKA, HUR j*vla DUM FÅR MAN VARA!? DU ÄR JU FÖR I h*lvete DUBBELMEMBER! SLÅ UPP SARKASM I ORDBOKEN! JAG HAR INTE ORD FÖR ATT TA UT MIN ILSKA PÅ DIG! DU ÄR f*n I MIG VÄRRE ÄN GARKAN, DANIZ, INTECH OCH MEMBER TILLSAMMANS!↗ till inläggetnär jag råkade sär skriva in för hela fuska.se det var as pinsamt :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
OT: Särskrivning igen, MacGyver.
Att jag ens tar tid till att svara på denne idiots inlägg är pinsamt.
I lol'd.
↗ till inlägget↗ till inläggetnär jag råkade sär skriva in för hela fuska.se det var as pinsamt :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
MEN FÖR I h*lvete VAD FÖRBANNAD JAG BLIR PÅ DIG!! ARRRRRGH! JAG VAR JU VERKLIGEN SÅ s*tanS SERIÖS OCKSÅ DIN s*tanS *********! STICK IFRÅN FUSKA, HUR j*vla DUM FÅR MAN VARA!? DU ÄR JU FÖR I h*lvete DUBBELMEMBER! SLÅ UPP SARKASM I ORDBOKEN! JAG HAR INTE ORD FÖR ATT TA UT MIN ILSKA PÅ DIG! DU ÄR f*n I MIG VÄRRE ÄN GARKAN, DANIZ, INTECH OCH MEMBER TILLSAMMANS!
I lol'd.
m2
↗ till inlägget↗ till inläggetnär jag råkade sär skriva in för hela fuska.se det var as pinsamt :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
MEN FÖR I h*lvete VAD FÖRBANNAD JAG BLIR PÅ DIG!! ARRRRRGH! JAG VAR JU VERKLIGEN SÅ s*tanS SERIÖS OCKSÅ DIN s*tanS *********! STICK IFRÅN FUSKA, HUR j*vla DUM FÅR MAN VARA!? DU ÄR JU FÖR I h*lvete DUBBELMEMBER! SLÅ UPP SARKASM I ORDBOKEN! JAG HAR INTE ORD FÖR ATT TA UT MIN ILSKA PÅ DIG! DU ÄR f*n I MIG VÄRRE ÄN GARKAN, DANIZ, INTECH OCH MEMBER TILLSAMMANS!
I lol'd.
m2
ditto
:(QUOTE(Hilmer @ 06/06-2009 18:33:06)
QUOTE(Garone @ 06/06-2009 17:52:01)
QUOTE(MacGyver @ 06/06-2009 10:55:51)
QUOTE(TotalDisgrace @ 27/05-2009 15:26:37)
QUOTE(MacGyver @ 18/05-2009 18:45:04)
när jag råkade sär skriva in för hela fuska.se det var as pinsamt
I lol'd.
m2
Nått annat som är pinsammt är att dom håller på så!!! :angry:
Tråden kommer att låsas snart så som ni håller på!!!
En pinsam sak var när jag gillade runescape (2 månader sen gillade jag det sist) så när jag gick på toa skrev min bror saker till kompisar som car pinsamma!
↗ till inlägget:(QUOTE(Hilmer @ 06/06-2009 18:33:06)
I lol'd.
m2
no u
↗ till inlägget↗ till inlägget:(
QUOTE(Hilmer @ 06/06-2009 18:33:06)
I lol'd.
m2
no u
http://i62.photobucket.com/albums/h100/redshirt_ensign/scrubs_todd_five.jpg
Kaa-disch!
B)
när jag sjöng i duschen och min syster filmade mig med sin mobil och la ut det på youtube.
som tur var så lyckades jag ta bort den efter ungefär två timmar men hon hade visat den för sina kompisar. Dock så fick jag lite cred för att jag sjöng bra och hade snygg rumpa. :P
↗ till inläggetRunt 100 pers har läst din kassa grammatik. Så säg mig, är inte det pinsamt?När jag gick i trean och skulle spela blåsinstrument med några kompisar inför hela skolan (600 elever 100 lärare)
Då råkade jag spela fel :cry: :unsure:
SÅÅÅÅÅÅÅ pinsammt var det. Aja det var 4 år sen så det är lugnt. Men då var det pinsammt.
Jag har fler pinsamma saker att berätta men det tar jag senare :D
Berätta pinsamma saker som ni har varit med om. :rolleyes:
↗ till inläggethttp://i62.photobucket.com/albums/h100/redshirt_ensign/scrubs_todd_five.jpg↗ till inläggetRunt 100 pers har läst din kassa grammatik. Så säg mig, är inte det pinsamt?När jag gick i trean och skulle spela blåsinstrument med några kompisar inför hela skolan (600 elever 100 lärare)
Då råkade jag spela fel :cry: :unsure:
SÅÅÅÅÅÅÅ pinsammt var det. Aja det var 4 år sen så det är lugnt. Men då var det pinsammt.
Jag har fler pinsamma saker att berätta men det tar jag senare :D
Berätta pinsamma saker som ni har varit med om. :rolleyes:
Kaa-disch!
Jag anmäler den här tråden ni spammar som tusan :(
Få se, ni är typ 13-16 år och ni är så himla barnsliga. Småungar.
- Ska du säga, vi är äldre än dig!
-Ja, det är ni, men jag är mer mogen än vad ni är.
↗ till inläggetTare lite lungt, lev livet va.Jag anmäler den här tråden ni spammar som tusan :(
OnT: När jag vart arg då jag körde Xbox Live och skrek i micken, och den råkade såklart vara på. :)
↗ till inläggetDet är skillnad på att driva med folk och att vara omogen.Jag anmäler den här tråden ni spammar som tusan :(
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in