Hur mycket tror ni jag skulle få av att byta in dom här spelen på Game?
-Amped 3
-The Darkness
-Test Drive Unlimited
-Soldier of Fortune 3 Payback
-Ninja Gaiden 2
-Skate
-TimeShift
-Brothers In Arms Hell's Highway
Hur mycket tror ni jag skulle få av att byta in dom här spelen på Game?
-Amped 3
-The Darkness
-Test Drive Unlimited
-Soldier of Fortune 3 Payback
-Ninja Gaiden 2
-Skate
-TimeShift
-Brothers In Arms Hell's Highway
Inte mycket ialafall... Mindre än 1 tusenlapp, kanske 600 (Jag är INTE säker). Det är väl bara att gå/åka till Game och fråga ? Jag bytte in mitt Nintendo DS, Spiderman 3 (DS), Nintendo DS Browser och nått Xbox 360 spel till dom och fick typ 500-600kr !
↗ till inläggetMen vill helst att nån som är ganska säker svarar.Inte mycket ialafall... Mindre än 1 tusenlapp, kanske 600 (Jag är INTE säker). Det är väl bara att gå/åka till Game och fråga ? Jag bytte in mitt Nintendo DS, Spiderman 3 (DS), Nintendo DS Browser och nått Xbox 360 spel till dom och fick typ 500-600kr !
Förut då jag bytte in Conan, Bioshock, Monster madness och gears of war 1 fick jag 650.
Så jag borde nog få ganska mycket för 8 360 spel och 4 gamecube spel.
The Darkness får du runt 30kr för. Skate är rätt gammalt, skulle gissa på ca 50:-.
Ring Game och fråga.
Själv ringde jag Gamestop för att se hur mycket de gav för SOCOM Confrontation.
Dem är väldigt snåla på GAME, byt in på Game Stop istället. Fick nästan fulla priset tillbaka förut när jag böt in två st inte så jätte nya spel.
↗ till inlägget↗ till inläggetMen vill helst att nån som är ganska säker svarar.Inte mycket ialafall... Mindre än 1 tusenlapp, kanske 600 (Jag är INTE säker). Det är väl bara att gå/åka till Game och fråga ? Jag bytte in mitt Nintendo DS, Spiderman 3 (DS), Nintendo DS Browser och nått Xbox 360 spel till dom och fick typ 500-600kr !
Förut då jag bytte in Conan, Bioshock, Monster madness och gears of war 1 fick jag 650.
Så jag borde nog få ganska mycket för 8 360 spel och 4 gamecube spel.
Det är väldigt lite, tänk på vad du köpte spelen för också, annars så är det inte värt..
Gamestop säljer dyrt men köper billigt från personer.
Men Game är mycket billigare.
Kommer ihåg när jag skulle köpa Assassin's Creed för några månader sen och i Gamestop så kostade det 350 kr begagnat och i Game kostade den 300 kr och den var helt ny!
Spel på game är för det mesta svindyra och du får inte så mycket för spelen du byter in, tyvärr.
Men tror ni jag kommer få tillräckligt till att köpa Chinatown Wars till DS och kanske nått till?
Borde jag byta in på Gamestop eller Game?
För asså, på gamestop.se står det att Chinatown Wars kostar 599 kr.
↗ till inläggetÄr du säker på att jag bara får 30 kr för Darkness? Det skulle vara riktigt löjligt för ett 360 spel.The Darkness får du runt 30kr för. Skate är rätt gammalt, skulle gissa på ca 50:-.
Mitt var ett Ps3 spel.
sälj det på blocket. :D
Men jag har bestämt mig att byta in spelen, en kompis ska köpa Timeshift för 150.
↗ till inläggetDåligt köp av din kompis.Men jag har bestämt mig att byta in spelen, en kompis ska köpa Timeshift för 150.
↗ till inläggetHa Ha!!! :lol: *garvar fortfarande*↗ till inläggetDåligt köp av din kompis.Men jag har bestämt mig att byta in spelen, en kompis ska köpa Timeshift för 150.
Men du får knappt något på GAME tycker jag men alla tycker olika.Jag böt mitt Ps2 slim + 6 spel mot et Ps3 men KillZone2 (tror det va 2 lr något) Men har sålt mitt Ps3 och spelen (alla mina 70-80 Ps2 spel) Och köpte ett Xbox 360..
men det här vart lite för mycket Offtopic men mitt motiv är: Det e inte så smart engligt mig att byta till/på GAME
dom e rätt snålla <_<
Det smartaste är att byta in mot någon kampanj som Gamestop och Game har ibland, t'ex. Annars är det rätt smart att byta in spelen på Gamestop och samtidigt köpa ett nytt spel eller boka ett spel, oftast får man 20% mer för sakerna man bytt in då.
Jag bytte in spelen för 1 vecka sedan i CoreStore.
Fick ungefär såhär mycket
Skate 1: För många i lager
The Darkness: För många i lager
Amped 3: För många i lager
Ninja Gaiden 2: 250
Soldier of fortune 3: 200
Test Drive: 160
Brothers in arms Hell's Highway: 300
=810 sek.
Köpte UFC 2009 Undisputed
Annars brukar Gamestop ha "Byt in 2/3 spel och få ett (ur en lista)
för 1 kr, plus ett presentkort på 100 kr"-erbjudanden.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in