Hej på er allihopa. Jag ger bort lite grejer som mynt och möbler. Om nån är intresserad skriv till mig. PS jag vill vara en snäll pojke :D
oops jag glömde att skriva att jag inte vill ha lösenordet till era gubbar tack.
Hej på er allihopa. Jag ger bort lite grejer som mynt och möbler. Om nån är intresserad skriv till mig. PS jag vill vara en snäll pojke :D
oops jag glömde att skriva att jag inte vill ha lösenordet till era gubbar tack.
Vad ärre du har då ?:)
Sök på jikko10 på habbo och ta sen rummet chill rummet
Jag har inte så mycket grejer så jag måste köpa det men säg en grej som du vill ha. Inte sällsynta grejer som tellus osv.
Kan ta tid att ge så ha tålamod.
Kan nån låsa tråden? För det är ingen som vill ha.
Ok då börjar vi om. Någon som vill ha basic minibar gratis?
någon?
okej
Jaså Pickzz. du kör habbo?
Tjenna Cooldude!
Jag spelar habbo och jag hade verkligen velat ha ngn möbel, 1 eller någon mera Sök på Freax123 och ta ''Donn-Rum! :)'' Och lägg in ngn möbel där!
Tack :) :cool:
↗ till inläggetHade förhoppningar för dig grabben, men nu är de borta..okej
Tjenna alla!
Jag skulle gärna vilja ha lite möbler till min habbo!
Behöver inte vara flera, kan vara en
Sök på Freax123 Ta ''Donn-Rum'' Och lägg in :)
Tack
↗ till inläggetno problem :)Tjenna Cooldude!
Jag spelar habbo och jag hade verkligen velat ha ngn möbel, 1 eller någon mera Sök på Freax123 och ta ''Donn-Rum! :)'' Och lägg in ngn möbel där!
Tack :) :cool:
↗ till inläggetDet finns inget rum som heter Donn-rum.Tjenna alla!
Jag skulle gärna vilja ha lite möbler till min habbo!
Behöver inte vara flera, kan vara en
Sök på Freax123 Ta ''Donn-Rum'' Och lägg in :)
Tack
Någon som kan låsa, snälla?
men ändra trådens namn..
LÅS. då är et lättare för MOD'S att låsa.
Men jag vill gärna ha något! tar vad somhelst, mitt namn e alexice96, om jag får något kan du dropa det i mitt rum" a little bit cool"
↗ till inläggetmen ändra trådens namn..
Kan man ändra sina egna trådars namn? :o
↗ till inlägget↗ till inläggetHade förhoppningar för dig grabben, men nu är de borta..okej
Trodde du verkligen jag var seriös?
Mr. Fail, welcome to what i call sarcasm.
↗ till inläggetJepp. om du ändrar allt. när ud tex ska redigera nåt när du ksrev fel så kan du trycka på Ändra (Full Ändring) nåt sånt.↗ till inläggetmen ändra trådens namn..
Kan man ändra sina egna trådars namn? :o
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in