💬
Logga in
Fuska.se

Moped "stunt" Eller Nu Va Man Ska Kalla De

29 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

sätter han på mindre drev så blir ju max hastigheten mindre, är inte värt att dreva om för ax bara för att kunna stegra ..

vrf inte? han kankse tycker det är roligare med en "stark" moppe med bra ax som man kan dra upp på bakhjulet än att köra i 75 rakt fram.

jag har ax drev på min hoj,personligen tycker jag inte om att ligga på en spik rakt väg och bara köra så fort man kan.

roligare att köra på en kurvig landsväg och då tycker jag att det är roligare med en stark hoj.

men det är vad jag tycker :)

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #22

vist jag tycker om att ha en stark moped men vet du på ett ungefär hur mycket maxhastigheten kommer att ligga på då? just nu är den runt 80 - 90km/h dessutom har den väldigt dåligt ax måste ibland ha en liten nerförs backe innan man få maximal hastighet men sen håller den de på en rak väg men annars kommer ja typ bara upp i 6:ans vexel men då går den på väldigt låga varv så vist en drevning skulle nog inte vara så dåligt :)

Nivå 9 · Veteranfuskare

max hastigheten lär ju sjunka men med hur mycket kan jag inte svara på.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Njae, när jag drevade om min så sjönk hastigheten ca 5 - 10 km

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #25

köper nog en aerox istället...... mycket enklare att komma upp med

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Alla är ju inte ekonomiskt oberoende. :angry:
11 Jun 2009
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #27
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Va är de med dig nu då? Är ju inte helt säkert att ja kan de... isåfall måste ja ju sälja min moppe som jag har nu innan och tänker inte direkt köpa en helt ny utan de blir en begagnad.
12 Jun 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Va är de med dig nu då? Är ju inte helt säkert att ja kan de... isåfall måste ja ju sälja min moppe som jag har nu innan och tänker inte direkt köpa en helt ny utan de blir en begagnad.

Oj, jag trodde du skrev:köp en aerox istället, mycket enklare att komma upp med.
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #29
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Oj, jag trodde du skrev:köp en aerox istället, mycket enklare att komma upp med.

Asså den är ju de, för liksom de väger ju mindre och så.
18 Jun 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Asså den är ju de, för liksom de väger ju mindre och så.

Köp en zip det är typ den lättaste moppen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in