Hoppa till innehåll

Låtar Du Ska Ha På Din Begravning


ChipZ
 Dela

Rekommendera inlägg

Kanske inte borde säga detta, men jag skiter fullkomligt i begravningar. Jag har ingen respekt för de döda, och min åsikt om det är: är de döda så är de, gråt får dem inte att komma tillbaka.

 

Crying wont bring them back, so why cry?

Du har klarat av att sticka ut ännu en gång. Brukar du se ut som ett stenansikte på begravningar eller? Skulle inte tro det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 148
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Kanske inte borde säga detta, men jag skiter fullkomligt i begravningar. Jag har ingen respekt för de döda, och min åsikt om det är: är de döda så är de, gråt får dem inte att komma tillbaka.

 

Crying wont bring them back, so why cry?

Haha, det var dock det mest övergjorda och sämsta försöket till... vad det nu är du håller på med- Och helt orelevant också. Tråden handlar ju om vilken musik du vill ska spelas på din begravning, inte vilka du vill ska gråta lol.

 

Att du inte har någon respekt för det döda chockar mig inte alls, det hade man ju nästan väntat sig av dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

Kanske inte borde säga detta, men jag skiter fullkomligt i begravningar. Jag har ingen respekt för de döda, och min åsikt om det är: är de döda så är de, gråt får dem inte att komma tillbaka.

 

Crying wont bring them back, so why cry?

Haha, det var dock det mest övergjorda och sämsta försöket till... vad det nu är du håller på med- Och helt orelevant också. Tråden handlar ju om vilken musik du vill ska spelas på din begravning, inte vilka du vill ska gråta lol.

 

Att du inte har någon respekt för det döda chockar mig inte alls, det hade man ju nästan väntat sig av dig.

 

 

Undra om hans respekt för döda är synonym med hjärndöda, då har han nog inte mycket respekt för sig själv :visslar: :rolleyes: :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

Eller så har man bara en stämfylld lugn symfoni av någon känd kompositör.

Nu kan man säga så djävla mycket om stora band men när det antagligen är nära till slutet väljer man inte ett band som var stora för ca 70 år sedan :')

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller så har man bara en stämfylld lugn symfoni av någon känd kompositör.

Nu kan man säga så djävla mycket om stora band men när det antagligen är nära till slutet väljer man inte ett band som var stora för ca 70 år sedan :')

Jag skulle valt låtar som betytt mycket under min livstid och passade in i "sammanhanget", spelar ju ingen roll om de var populära för 70 år sedan?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, men betyder de låtarna lika mycket under hela din livstid tror du?

Sen kan du säga så mycket nu TU. Låt oss se hur det blir senare. Jag tror inte du kommer ha samma låtar nära hjärtat hela livet. Det är få låtar som verkligen klarar av det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...