💬
Logga in
Fuska.se

Låtar Du Ska Ha På Din Begravning

148 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
http://open.spotify.com/track/1lPZxIxiolmsRWHwmAEKaC skulle vara en fin låt också
Nivå 7 · Fuskare

River of Tears med clapton

2 Jul 2009
Nivå 3 · Lärling

haha, borde man kanske ha thåström på sån begravning ;)

skulle ju lätt bli, fanfanfan eller alla vill till himlen isåfall.

Nivå 3 · Lärling

EDIT

Senast ändrad:

4 Jul 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag lägger till låten från Flea Market Montgomery på listan.

Nivå 5 · Fuskare

The Clash - Complete Control

5 Jul 2009
Nivå 7 · Fuskare

Det har jag aldrig tänkt på.

6 Jul 2009
Nivå 3 · Lärling

Kanske inte borde säga detta, men jag skiter fullkomligt i begravningar. Jag har ingen respekt för de döda, och min åsikt om det är: är de döda så är de, gråt får dem inte att komma tillbaka.

Crying wont bring them back, so why cry?

Så du skulle inte bli ledsen om t.e.x. din mamma dog?

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Kanske inte borde säga detta, men jag skiter fullkomligt i begravningar. Jag har ingen respekt för de döda, och min åsikt om det är: är de döda så är de, gråt får dem inte att komma tillbaka.

HAHAHAHAHAHHA! vad fan vare där om då, menar du allvar? :lol:

äre du som är hårding här elle, patetiskt. .____.

9 Jul 2009
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Du har klarat av att sticka ut ännu en gång. Brukar du se ut som ett stenansikte på begravningar eller? Skulle inte tro det.
Nivå 2 · Novis

Koran.

10 Jul 2009

Jackson 5 - I'll be there.

TechnoLover: Yet again you fail.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Haha, det var dock det mest övergjorda och sämsta försöket till... vad det nu är du håller på med- Och helt orelevant också. Tråden handlar ju om vilken musik du vill ska spelas på din begravning, inte vilka du vill ska gråta lol.

Att du inte har någon respekt för det döda chockar mig inte alls, det hade man ju nästan väntat sig av dig.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Haha, det var dock det mest övergjorda och sämsta försöket till... vad det nu är du håller på med- Och helt orelevant också. Tråden handlar ju om vilken musik du vill ska spelas på din begravning, inte vilka du vill ska gråta lol.

Att du inte har någon respekt för det döda chockar mig inte alls, det hade man ju nästan väntat sig av dig.

Undra om hans respekt för döda är synonym med hjärndöda, då har han nog inte mycket respekt för sig själv :visslar: :rolleyes: :rolleyes:

13 Jul 2009
Nivå 5 · Fuskare

hmmm svårt val antingen

Village People - Y.M.C.A.

Dope - Die Motherfucker die

Skojja bara....

Har ingen aning faktiskt är hitills bara 15 och vem vet vad mer för sorts musik/låtar som kommer komma i framtiden.

Nu har jag bestämt mig...

Slipknot - No Life

Slipknot - My Plague

Metallica - One

Metallica - Fade To Black

Nivå 4 · Lärling

Metallica - Nothing Else Matters

Metallica - Fade To Black

Guns N Roses - Sweet Child O Mine

=)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in