Vilket spel tycker ni är det tråkigaste spelet till Wii? Själv tycker jag det är Battle of the bands!
Tråkigaste Spelet Till Wii?
Myth Makers Super Kart Gp, tröttnade redan första gången jag spelade det.
Wii Play..
My sims det onödigaste spelet jag köpt och Artic tale
Rayman Raving Rabbids är det sämsta spelet jag nånsin har kört.
Mario Party 8 var riktigt tråkigt tyckte jag, dom tidigare Mario Party spelen är skit roliga.
Men Mario Party 8 var konstigt nog mycket dåligare.
↗ till inläggetWhat he said, så j*vla dåligt spel!Myth Makers Super Kart Gp, tröttnade redan första gången jag spelade det.
onödig tråd...
men jag måste nog säga "rampage: total destruction"
där finns nästan inga bra wii spel.enda anledningen till att de har sålt wii över huvudtaget är nog för de bra/roliga spelen som mario/LoZ har kommit som uppföljare.och att man har wii remote.jag tröttnade på mitt wii redan efter 2 veckor och då hade jag ändå köpt 8 spel.när jag såg en annons på en sida med skit många grejer till wii ink.spelen och maskinen för endast 3200:- och då tänkte jag vilket kap!men det var det inte,så ett tipsa till alla er som tänker köpa wii,skit fullständigt wii är den mest dåliga spelkonsollen i historien! så gå och köp en 360 istället!
rayman raving rabits och mario party8det semsta mario party spelet jag spelat
Warioware eller vad det heter.
Mario Party 8
Blev besviken när jag köpte Mario Party 8, trodde att det skulle vara som de tidigare mario party spelen. (kul)
Wii Play. Absolut.
alla suger
varför hatar all mario party 8 snäääääälla ni måste ju gilla det sista mario party spelet
jag tycer att alla wii spel suger
Har inte spelat så många Wii spel, men när jag provade "Rayman Raving Rabbits" så var det helt omöjligt att klara någon dans bana, eller nåt i den stilen. Och då blev det kanska tråkigt.
OfT=Rayman and the raving rabbids 2 är skitkul att spela med en kompis
OnT=SSX BLUR ÄR SÄMST,Man kan knappt göra tricks
Jag vet inte. Till skillnad från de flesta här har jag en tendens att inte köpa dåliga spel.