Hoppa till innehåll

Mordet På Therese Johansson


Lynott
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

*Host* Englamordet *Host*

Jag har tyckt exakt samma sak ett tag efter att jag fick reda på att hon hade blivit dödad. Det är inte så att jag inte tycker att mordet är tragiskt men jag tycker f*n att tidningen är j*****t tragisk som gör en sån big deal av det bara för att folk ska fortsätta läsa. Att man kan dra ut på att skriva om att barn har dött i 3-4 veckor eller antagligen mer det e ju bara sjukt. Vist, jätte bra att dom hitta ett sms där det stod att nån inte gillade henne som senare leder till en längre utredning som handlar om att sätta dit fler och fler men kan dom inte hålla det för sig själv istället för att skriva 2 sidor i tidningen varje dag.

 

Tycker att det är ok att fortsätta sörja henne men för f*n, sluta ta upp det igen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De har förstört sina liv nu. Tim Vrågård blir aldrig fotbollsproffs nu.

hah! ska jag vara ärlig så skiter jag faktist i om han inte blir fotbollsproffs elle inte. :huh:

definitivt inte efter detta, det är det minsta staffet han kan få. att inte öppna nån sådan dröm.

han kommer få ganska hårt nu, han har sabbat ganska stor del av sitt liv. men som sagt,

det är det minsta som kan hända han, han står i en äckligt stor skuld i mina ögon. :angry:

 

var bara tvungen att citera en kent låt.

'Nu står du först på min lista,

över folk som förtjänar ett öde värre än döden '

 

 

edit: måste bara langa den fina bloggen therese's vänner gjort till minne av henne,

minneavtherese.blogg.se

och denna fina videon, omg. tårarna bara rinner när jag ser den :(

Therese Johansson Rojo

Redigerat av mansithe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De har förstört sina liv nu. Tim Vrågård blir aldrig fotbollsproffs nu.

hah! ska jag vara ärlig så skiter jag faktist i om han inte blir fotbollsproffs elle inte. :huh:

definitivt inte efter detta, det är det minsta staffet han kan få. att inte öppna nån sådan dröm.

han kommer få ganska hårt nu, han har sabbat ganska stor del av sitt liv. men som sagt,

det är det minsta som kan hända han, han står i en äckligt stor skuld i mina ögon. :angry:

 

var bara tvungen att citera en kent låt.

'Nu står du först på min lista,

över folk som förtjänar ett öde värre än döden '

 

 

edit: måste bara langa den fina bloggen therese's vänner gjort till minne av henne,

minneavtherese.blogg.se

och denna fina videon, omg. tårarna bara rinner när jag ser den :(

Therese Johansson Rojo

 

Jag har lärt mig att inga öden är värre än döden kommer lite senare i låten:/

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De har förstört sina liv nu. Tim Vrågård blir aldrig fotbollsproffs nu.

 

hah! ska jag vara ärlig så skiter jag faktist i om han inte blir fotbollsproffs elle inte. :huh:

definitivt inte efter detta, det är det minsta staffet han kan få. att inte öppna nån sådan dröm.

han kommer få ganska hårt nu, han har sabbat ganska stor del av sitt liv. men som sagt,

det är det minsta som kan hända han, han står i en äckligt stor skuld i mina ögon. :angry:

 

var bara tvungen att citera en kent låt.

'Nu står du först på min lista,

över folk som förtjänar ett öde värre än döden '

 

 

edit: måste bara langa den fina bloggen therese's vänner gjort till minne av henne,

minneavtherese.blogg.se

och denna fina videon, omg. tårarna bara rinner när jag ser den :(

Therese Johansson Rojo

 

Jag har lärt mig att inga öden är värre än döden kommer lite senare i låten:/

 

'Nu är du struken från listan

Jag har lärt mig av dig: Alla öden är värre än döden ' :mellow:

Redigerat av mansithe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6017627.ab

 

I dag beslutar tingsrätten om straffet mot de två ungdomar som dömts för mordet på Therese Johansson Rojo, 15.

Varken den 16-årige pojken eller fickvännen lider av en psykisk störning och kan därför få maxstraff för brotten.

Rättsväsendet i Sverige är hemskt, 1,8 år av ungdomsvård? Det är hemskt när sådanna domstolsbeslut går igenom.

Man straffar fan pirater på nätet värre än mördare. Vilket cirkus Sverige är för mördare!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...