Hoppa till innehåll

Gillar Samma Tjej Som Min Kompis.


Rekommendera inlägg

Gäst Taeckie

försök inte kolla upp hennes nr via internet eller nåt, hon kan, en del gör ju det, klassa dig som en stalker, och det kanske inte är positivt enligt hennes perspektiv. fråga henne om hennes nr istället?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

yes! En av mina vänner tror starkt att hans bästis har hennes mobil nummer!

Så om jag får det så är det bara att fråga.

 

Men ska jag dock ringa henne eller messa henne? Vad tycker ni?

Messa om något som bara hon kan svara på, som någon händelse som hänt, om någon gemensam kompis eller bara någon läxa- Det viktiga är att visa att "Därför har jag ditt nummer", annars kommer hon få "Stalker warning".
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

öhh du är kär i en tjej?? och du vet inte ens vad hon heter :lol: du kankse borde lära känna hon först :P

Va? :huh: Jag vet vad hon heter. Efternamnet med nu måste jag säga.

 

@Reaven: Jo, jag ska försöka. Om hon bara vill träffa mig nu på sommarlovet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

.. fast du kanske inte behöver säga det face to face "jag älskar dig" utan att veta säkert att du verkligen gör det. känslorna du har kan ju bara vara svartsjuka mot din kompis. jag har själv upplevt det, min kompis har gillat en tjej och då får jag för mig att jag också gillar henne, fast egentligen inte. att dessutom säga det när ni knappt har nån relation ens tippar jag skulle skrämma bort henne. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

yes! En av mina vänner tror starkt att hans bästis har hennes mobil nummer!

Så om jag får det så är det bara att fråga.

 

Men ska jag dock ringa henne eller messa henne? Vad tycker ni?

Men herregud, du får själv fråga henne om hennes nummer. Det kan vara så att hon kanske inte vill att du ska ha hennes nummer. Hur kul blir det då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

.. fast du kanske inte behöver säga det face to face "jag älskar dig" utan att veta säkert att du verkligen gör det. känslorna du har kan ju bara vara svartsjuka mot din kompis. jag har själv upplevt det, min kompis har gillat en tjej och då får jag för mig att jag också gillar henne, fast egentligen inte. att dessutom säga det när ni knappt har nån relation ens tippar jag skulle skrämma bort henne. :P

Jag har alltid gillat henne.

Min kompis gillade en annan,

Men helt plötsligt började han och säga: Jag gillar henne med nu.

 

Och då blev jag helt...Ja.

Och frågade varför han började helt plötsligt nu börjar att gilla henne när

jag nämnde det för första gången till honom. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

gör som på det gamla hederlig sättet, du och din polare tar varsitt svärd,spjut eller vad f*n ni nu vill ha. så går ni två in i ett rum och den som kommer ut levande får tjejen, ok?

 

 

jag lyssnade på dig, jag och en kompis gjorde så och det slutade med att jag satt på honom och sa OWNED! sen gick jag därifrån.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...