Jag gillar mest idrott!
Villket Ämne.
↗ till inläggetMatematik, vad annars?
Jag hatar alla ämnen i skolan. Speciellt matte.
Matte, antagligen för att jag ligger på en lite högre nivå än de flesta i min klass...
Annars finns det väl inga ämnen som är roliga direkt, men mindre roliga och mer roliga.
↗ till inläggetMen nu var ju inte det frågan.Jag hatar alla ämnen i skolan. Speciellt matte.
↗ till inläggetKnappast. Däremot läser man något om det på geografin...Har man verkligen geologi i grundskolan?
Kan ha svarat förut men jag gillar alla ämnen förutom tyska.
Företagsekonomi & Psykologi funkar.
↗ till inläggetÄlska är väl en grov överdrift, skolan är som ett handikapp, man lär sig att leva med det.↗ till inläggetDu lär dig att älska detJag hatar alla ämnen i skolan. Speciellt matte.
Roligaste ämne är Engelska.
Inget ämne är så speciellt roligt, men om jag får välja så föredrar jag samhällskunskap eller kemi/biologi.
↗ till inläggetHah, underbar metafor.skolan är som ett handikapp, man lär sig att leva med det.
Idrott.
↗ till inläggetFick höra det av min bror första dagen i skolan ;<↗ till inläggetHah, underbar metafor.skolan är som ett handikapp, man lär sig att leva med det.
Jag gillar Idrott mest.
Historia kan vara bra intressant.Roligast är kemi och fysik,(älskar att hålla på med experiment).
Teknik. Annars gillar jag nog håltimmar :rolleyes:
Musik, men det fanns ju inte med så tog Engelska.