Hoppa till innehåll

Kul Att Göra Med Datorn?


KuroKaktus
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 130
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag brukar bara spela winterbells på skolan men ska prova lite annat som står här i tråden.

 

Hehe, kommit ihåg när jag gick i sjuan på bildlektionen så skulle vi göra vissa kroppsdelar i keramik men vi hade inga bilder så vi fick porrsurfa på skolans datorer. Det var nån kille som råkade skriva ut en av bilderna på rektorns skrivare. xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst pong218

Lol jag går första ring och vi har installerat wc3 , wow , cs på skolans nätvärk, Skit roligt, men då och då finner dem filerna och dem tas bort, Men riktigt roligt då vi får använda datorerna på rasterna och sitta vid msn under lektion :) bästa linjen ever :) Vi får även lana efter skoltid, med lärarens tillåtelse, då måste spelen vara på usbsticka men ända bästa skolan i världen,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol jag går första ring och vi har installerat wc3 , wow , cs på skolans nätvärk, Skit roligt, men då och då finner dem filerna och dem tas bort, Men riktigt roligt då vi får använda datorerna på rasterna och sitta vid msn under lektion :) bästa linjen ever :) Vi får även lana efter skoltid, med lärarens tillåtelse, då måste spelen vara på usbsticka men ända bästa skolan i världen,

Världens bästa skola skulle vara om de lärt er att stava ordentligt också.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol jag går första ring och vi har installerat wc3 , wow , cs på skolans nätvärk, Skit roligt, men då och då finner dem filerna och dem tas bort, Men riktigt roligt då vi får använda datorerna på rasterna och sitta vid msn under lektion :) bästa linjen ever :) Vi får även lana efter skoltid, med lärarens tillåtelse, då måste spelen vara på usbsticka men ända bästa skolan i världen,

Världens bästa skola skulle vara om de lärt er att stava ordentligt också.

 

Don't be such a MileyLover. Min engelska suger.

Men tack för tipsen allihopa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...