💬
Logga in
Fuska.se

Kul Att Göra Med Datorn?

130 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

Här har du en kort video där du får se hur vissa reagerar på sidan iaf. ^^

http://www.youtube.com/watch?v=-Ij6FtLno5w

Nivå 6 · Fuskare

Jo en gång när jag gick i 6:an så gick jag och min kompis in på google och paint. Och sökte jag på vår rektors namn och Britney Spears Halv Naken när hon håller en orm runt Halsen. Jag klistrade in båda på paint och började att mixtra lite. Då hade jag ersatt Birtney Spears huvud med rektorns. Då sa en elev till rektorn, och då fick jag mycket skit.

Sen under Svenska Passen så kom rektorn in och sa till alla 6 - 7:er om vad jag hade gjort. Då började alla skratta

ihjäl sig och frågade om jag verkligen gjorde det.

Och svaret blev Ja ofc.

Senast ändrad:

4 Aug 2009

Uhm... Meatspin är en konstig sida.

5 Aug 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vi får inte göra något med datornerna bara spela Potatismannen, det suger!

Sökte på det på internet och där står det för att det är avsett för små barn :P

Det följer tydligen med till skolans dator <_<

7 Aug 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #45

Min kompis gick in på meatspin nu när vi lana. Inte kul :(

26 Aug 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Hur farligt är det då -.-

29 Aug 2009
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Veckan föra skolavslutning fick vi göra vad vi ville på datorerna då råkade jag ladda ner en sak som hade virus då fick alla datorer virus:D

Nice !! xD Förstör skolans datorer xD hihi

29 Sep 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #48

Dom roliga busen jag kan kan jag inte göra nu :( Dom blocka cmd när dom märkte att jag lekte med det xD

Nivå 7 · Fuskare

Keyloggers

Nivå 4 · Lärling

Wow, de flesta tänker faktiskt seriöst på att bli admin på skoldatorerna? Det är inte så lätt som ni tror, om inte någon av er har lång bakgrund av grova MD5-hash knäckande så kan ni nog få det lite svårt. Vet dock inte hur säkerheten på eran skola är, men på min är den extremt bra. Brukar sitta och spela GTA San Andreas eller World of Warcraft på lektionerna när jag är som mest busig.

För ett tag sedan så testade jag att sniffa skol-nätverket, bara att få ner programmet som sniffade var väldigt svårt, fick tag i några pass som dock inte var så mycket att använda, typ nå fjortisars facebook. Inte så intressant ;)

↗ till inlägget

Lol jag går första ring och vi har installerat wc3 , wow , cs på skolans nätvärk, Skit roligt, men då och då finner dem filerna och dem tas bort, Men riktigt roligt då vi får använda datorerna på rasterna och sitta vid msn under lektion :) bästa linjen ever :) Vi får även lana efter skoltid, med lärarens tillåtelse, då måste spelen vara på usbsticka men ända bästa skolan i världen,

Skämtar du? Snackar du om era skoldatorer nu eller skoldatorerna som står i datasalarna?

Man har ju eget ansvar för sin egen skoldator så då får man göra vad man vill, och jag antar att du går på gymnasiet och då är det väl inte en enda lärare som bryr sig om man spelar, det är ens eget ansvar vill man spela istället för att lära sig är det ens eget val.

2 Oct 2009
Nivå 3 · Lärling

ta lite bokstäver från andra tangentbord och sedan sätta dem på ett tangentbord så att det står typ sug kuk elr något sånt

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

ta lite bokstäver från andra tangentbord och sedan sätta dem på ett tangentbord så att det står typ sug kuk elr något sånt

Eller bara byta plats på alla tangenter är ju också kul :P

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #53

Mm. Jag i skolan fick dom nya datorer. Jag fråga om jag kunde få ett tangetbord. Jag fick det :) Ska byta plats på några tangenter :)

3 Oct 2009
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Mm. Jag i skolan fick dom nya datorer. Jag fråga om jag kunde få ett tangetbord. Jag fick det :) Ska byta plats på några tangenter :)

Lol as fail, en kille i min skola skulle byta lösenord så han satte sig vid ett tangentbord där de hade gjort så. Så skrev han lösenordet i den ordningen tagenterna var lagda :_
Nivå 11 · Veteranfuskare

Vi har fått egna bärbara datorer nu [:

Inget trash på dem !

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Inget trash på dem !

I suppose att du går Teknik/IT?
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Inget trash på dem !

Alla linjer får en.
7 Oct 2009
Nivå 4 · Lärling

Vi har inga datorer i klassrummet utan en jävligt maffig datasal med 50-60 datorer, dock är det grym säkerhet.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Inget trash på dem !

På gymnasium i Älvsbyn lockar dem med att ge bort en Laptop. Fritt Internet och körkort för typ 1000kr
24 Oct 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #59
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Lol as fail, en kille i min skola skulle byta lösenord så han satte sig vid ett tangentbord där de hade gjort så. Så skrev han lösenordet i den ordningen tagenterna var lagda :_

HAHA FAIL!

Om man har en "dålig" mick kan man ta den och koppla in och sen ta i munnen (inte bita eller så bara hålla den i luften) och då låter det jätte jobbigt. Eller göra nåt annat jobbigt ljud med den :P Glöm inte att ha högt ljud på bara xD

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Inget trash på dem !

Jag går 9:an.

Friskola dock.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in