Killingspree Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Jo hej jag är i Spanien och ska välja mellan några spel Saints Row 2 , Little Big Planet och Oblivion vilket tycker ni jag ska köpa? Jag kanske har råd med två spel vilka ska jag köpa då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Jo hej jag är i Spanien och ska välja mellan några spel Saints Row 2 , Little Big Planet och Oblivion vilket tycker ni jag ska köpa? Jag kanske har råd med två spel vilka ska jag köpa då? Little Big Planet finns inte till 360... Ta Saints Row 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 19 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Jo hej jag är i Spanien och ska välja mellan några spel Saints Row 2 , Little Big Planet och Oblivion vilket tycker ni jag ska köpa? Jag kanske har råd med två spel vilka ska jag köpa då? Little Big Planet finns inte till 360... Ta Saints Row 2! Har jag sagt att det är till Xbox 360? Det är till Ps3 -.- Läs innan du skriver tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 han läste, men tråden är i xbox360 köp&sälj :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 19 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 han läste, men tråden är i xbox360 köp&sälj :) Va? Jag ser bara köp och sälj när jag kollar :S? Åhh nu ser jag ifall en mod ser detta vilket en mod kommer pga mitt första inlägg anmält flytta till ps3 köp sälj plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Så :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Little Big Planet om du har PSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Stor skillnad mellan spelen egentligen. Jag skulle ta Saints Row 2, men Little Big Planet är också grymt. Om du nu har råd med 2 spel så ta Saints row 2 och Little Big Planet. Oblivion tycker då jag är riktigt tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 22 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Så här ligger det till, jag har köpt Little Big Planet och Oblivion för Saints row 2 var uthyrt men jag ska kanse köpa det om dom har fått tbx det sen visade sig att jag hade med mig danska om jag ska växla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Så här ligger det till, jag har köpt Little Big Planet och Oblivion för Saints row 2 var uthyrt men jag ska kanse köpa det om dom har fått tbx det sen visade sig att jag hade med mig danska om jag ska växla. Vad menar du med det där "danska"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 27 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 mina danska pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 (redigerat) Hmm, brukar det inte vara så att spel bara funkar i det landet som konsolen har tillverkas i Ô_o Redigerat 27 Juni 2009 av knipan64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.