Hoppa till innehåll

Star Wars Besvikelse


GangsterTwist
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja, jag köper att det kanske är sjukt verklighetstroget osv när en snubbe slår en annan på käften, men det kan ju aldrig utnyttjas mer än att vara snyggt i ett sånt spel? Därför är fysiken i Crysis överlägsen det mesta idag, och det var det jag menade från början med GTA IV, för det var väl där diskussionen började. (?) Alla rör sig och agerar verklighetstroget, vilket mest bara är snyggt. Det intressanta med GTA IV blir ju iofs ragdoll-fysiken, fast även där kan knappt användas. Förutom att du kan köra på fotgängare i 200km/h. "Wiiiiiiiiiieeeeeee!"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jag köper att det kanske är sjukt verklighetstroget osv när en snubbe slår en annan på käften, men det kan ju aldrig utnyttjas mer än att vara snyggt i ett sånt spel? Därför är fysiken i Crysis överlägsen det mesta idag, och det var det jag menade från början med GTA IV, för det var väl där diskussionen började. (?) Alla rör sig och agerar verklighetstroget, vilket mest bara är snyggt. Det intressanta med GTA IV blir ju iofs ragdoll-fysiken, fast även där kan knappt användas. Förutom att du kan köra på fotgängare i 200km/h. "Wiiiiiiiiiieeeeeee!"

Euphoria reagerar när dom lever och ragdoll-fysiken reagerar när dom dör.

Om jag ska vara ärlig så är självaste ragdoll-fysiken ganska kass i Gta 4, men Euphoria är riktigt grymt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Fight Night Round 4 kanske ser bra ut. Men de är tråkigt att spela tyvär.

 

Fast Crysis har grym fysik men utnyttjas ju inte alls, men varför inte då? För ingen j*vla data på den tiden Crysis släpptes kunde maxa spelet. Helt onödigt att pumpa ett spel så hårt att de blir o-spelbart :P

 

Please: ny Kotor ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=FI046qKGo2Q

Redigerat av GangsterTwist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fast Crysis har grym fysik men utnyttjas ju inte alls, men varför inte då?

Nu får du f*n förklara vad du menar. Har redan förklarat i ett par inlägg hur bra den utnyttjas, du kan ju börja att svara på dem. Och det är klart att du kan utnyttja Crysis fysik till max med en ganska bra dator, jag spelade med Physics på Very High.

 

Det kommer inget nytt KotOR, BioWare har sagt att SW: TOR blir som KotOR 3, 4, 5, 6, 7, 8 , 9, 10 , 11 , 12, typ. Tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fast Crysis har grym fysik men utnyttjas ju inte alls, men varför inte då?

Nu får du f*n förklara vad du menar. Har redan förklarat i ett par inlägg hur bra den utnyttjas, du kan ju börja att svara på dem. Och det är klart att du kan utnyttja Crysis fysik till max med en ganska bra dator, jag spelade med Physics på Very High.

 

Det kommer inget nytt KotOR, BioWare har sagt att SW: TOR blir som KotOR 3, 4, 5, 6, 7, 8 , 9, 10 , 11 , 12, typ. Tyvärr.

 

Ja asså, fysiken i Crysis är far superior än i det flesta spelen som existerar. Bara att CryEngine 2 skulle kunna pumpa i t.o.m. mer fysik i spelet, fast de resluterar med att ingen skulle kunna köra spelet utan 24/7 lagg respektive fryser.

 

Skulle väl skrivit: Fast CryEngine 2 har grym fysik men används knappast fullt ut i Crysis, dock de Crysis använder så är den riktigt överlägsen för sin tid.

 

ELLER NÅGOT HAHA ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det beror på hur pass bra BioWare lyckas med att få storyn viktig i spelet. Men jag hade nog helst sätt att de gjorde ett KotOR 3 så att man fick se hur det allting gick efteråt. :( Fast jag måste erkänna att jag är sjukt hypad över ett Star Wars MMO, det är som gjort för att lyckas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Off Topic:

Alla som har The Force Unleashed är ju medvetna om att det finns downloadable content för spelet.

En med nya costumes och karaktärer och den andra med ett nytt uppdrag.

 

Frågan är, vilken av dom bör jag köpa om jag bara vill betala för en lixom?

Ett nytt uppdrag eller nya karaktärer och costumes :S

 

http://www.videogamesblogger.com/2008/09/3...-characters.htm

Redigerat av GangsterTwist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...