Haha, fan va bra, men jag tror han var oseriös. :lol:
Rolig Runescape Nörd Från Gamereactor
lol :lol:
Tänk om han inte är oseriös?
Då har han säkert dyslexi och Runescape nörd sjukan (spelat för mycket så han har blivit nörd).
↗ till inläggetRunescape nörd sjukan? Jag tror inte att nån vettig doktor skulle kallat det för ett specifikt namn utom spel sjuka (förutom då möjligtvis WOW-sjukan och CS-sjukan eftersom i dom fallen så e det ju klart större smitta).Tänk om han inte är oseriös?
Då har han säkert dyslexi och Runescape nörd sjukan (spelat för mycket så han har blivit nörd).
↗ till inlägget↗ till inläggetRunescape nörd sjukan? Jag tror inte att nån vettig doktor skulle kallat det för ett specifikt namn utom spel sjuka (förutom då möjligtvis WOW-sjukan och CS-sjukan eftersom i dom fallen så e det ju klart större smitta).Tänk om han inte är oseriös?
Min kompis drabbades av CS-sjukan och det enda han spelade var CS, han sa att CS är det bästa spelet som finns och han sa att han aldrig kommer att tröttna på CS men det har han gjort men nu mår han bra igen.
Har själv aldrig varit ett stort f*n av CS serien.
Bump
Sjukt kul.
Det bästa:
"Den får 9 i grafik för den är fina troll"
"10 i mucik för man dancar man vill när man hör det"
"Vilka är jagex igentligen det er altid masa reklam när man ska börga spela och jag gisar väll att dom gör kafe för det är ett kafekop på den. Har reklamen makt över spelet"
Och bloggen då, det är så kul. Klart han är oseriös men mer sånt här!
↗ till inläggetSjukt kul.
Det bästa:
"Den får 9 i grafik för den är fina troll"
"10 i mucik för man dancar man vill när man hör det"
"Vilka är jagex igentligen det er altid masa reklam när man ska börga spela och jag gisar väll att dom gör kafe för det är ett kafekop på den. Har reklamen makt över spelet"
Mer sånt här!
Läs hans blogg och hans inlägg i forumet.
Han skrev i GOTY tråden att Runescape ska får GOTY priset.
That freaks me out! :o
HaHa grym på att stava då lol!
↗ till inläggetPrecis som dig :)That freaks me out! :o
HaHa grym på att stava då lol!
Vafan. Reggade mig och kommenterade. f*n vilken nörd ^^
↗ till inläggetHan är ju för f*n cool :)Vafan. Reggade mig och kommenterade. f*n vilken nörd ^^
↗ till inlägget↗ till inläggetHan är ju för f*n cool :)Vafan. Reggade mig och kommenterade. f*n vilken nörd ^^
Okej, han är f*n cool nörd :P
Bump
↗ till inläggetLäs recensionen och läs sen alla kommentarer: http://www.gamereactor.se/medlemsrecensioner/5881/
Läs nu den här bloggen som har skrivits av samma person: http://www.gamereactor.se/blog/Erki+Gamesson/120673/
Ganska gammalt men la upp det om någon inte har sett det.
lol
Han är ingen P12:a P11:A P10:A P9:A P8:a inget av det. Han är säkert en dansk/norsk som tror han kan svenska och som har ehrm... Jag ska inte säga nåt för då blir det en jävla kalabalik här...
↗ till inläggetHan är ingen P12:a P11:A P10:A P9:A P8:a inget av det. Han är säkert en dansk/norsk som tror han kan svenska och som har ehrm... Jag ska inte säga nåt för då blir det en jävla kalabalik här...
Som har dyslexi?
↗ till inläggetword.Han skriver typ som en arab som kommit till sverige.
Har skickat ett pm till honom ska skriva här vad han svarar.