Hoppa till innehåll

Varför Ha Flickvän?


Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Helt rätt...Varför ska man ha flickvän... Första dem tar sin tid... Andra Om du har pengar.. Så låter så här Älsking Kan jag låna 2000 kr av dig på fredag jag ska på fest wä wä wä wä wä = att dom sitter och hoppar med en annan killl när du gör något annat på fredag så Fock flickvän och skaffa KK.S!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Helt rätt...Varför ska man ha flickvän... Första dem tar sin tid... Andra Om du har pengar.. Så låter så här Älsking Kan jag låna 2000 kr av dig på fredag jag ska på fest wä wä wä wä wä = att dom sitter och hoppar med en annan killl när du gör något annat på fredag så Fock flickvän och skaffa KK.S!

Saken är den, du har absolut ingen grammatik i vad fan du nyss skrev, och dom som säger "tjejer suger" de har aldrig fått knull, speciellt denna P19 här.

Hatar när killar undervärderar tjejer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aken är den, du har absolut ingen grammatik i vad fan du nyss skrev, och dom som säger "tjejer suger" de har aldrig fått knull, speciellt denna P19 här.

Hatar när killar undervärderar tjejer.

 

 

... Jo jag har haft sex.. och jag har haft en flickvän i 5 år liskom.. så jag vet vad jag snackar om >.<..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aken är den, du har absolut ingen grammatik i vad fan du nyss skrev, och dom som säger "tjejer suger" de har aldrig fått knull, speciellt denna P19 här.

Hatar när killar undervärderar tjejer.

 

 

... Jo jag har haft sex.. och jag har haft en flickvän i 5 år liskom.. så jag vet vad jag snackar om >.<..

 

Men du är ett patetiskt svin som bara viill knulla runt. Skaffa dig ett grepp grabben, du är inte cool om du har sex med random tjejer och får könssjukdomar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aken är den, du har absolut ingen grammatik i vad fan du nyss skrev, och dom som säger "tjejer suger" de har aldrig fått knull, speciellt denna P19 här.

Hatar när killar undervärderar tjejer.

 

 

... Jo jag har haft sex.. och jag har haft en flickvän i 5 år liskom.. så jag vet vad jag snackar om >.<..

Haha, och du vet vad du snackar om?

Dude - du snackar skit om tjejer, du har varit tillsammans med en i 5 år och tydligen "stått ut" med henne i 5 år? Geez, skulle min flickvän vara som din skulle jag ju fan inte veta om jag skulle klara av det. Man har ju iallafall en normal, pl0x. "liskom"

Det är underbart med kärlek, iallfall om man vet hur man hanterar en flicka, och om det finns några nackdelar, det har inte jag upplevt än =)

Redigerat av Organism
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Ja. Jag undrar varför man ska ha flickvän. Beskriv till mej.

 

 

1.Vad som är bra att ha flickvän?

 

 

2.Vad som är dåligt med att ha flickvän

 

 

3. Och skriv egna åsikter...

 

 

 

För att just nu fattar jag inte poängen med en flickvän.

 

 

Jag menar inte jag e gay...... bara att det kan vara skönt att vara ensam?

1. Om man är ledsen kan man vilja ha nån att prata med (om man inte vill prata med kompisar)och man vet att nån tycker om en m.m

 

2. Ibland så sårar hon en

 

3. Om man har en flickvän/pojkvän mår man bättre och man vet att man kan prata med henne/honom om nåt har hänt

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Att ha flickvän måste vara det underbaraste som finns! Att hela tiden få känna sig omtyckt och veta att det alltid finns någon som tkr om dig för den du är. Sen allt mys, ingen skit!

 

2.Man blir lätt lite för tofflig och man får mindre fritid.

 

3. Att ha flickvän är som sagt bland det bästa som finns, helt underbar känsla att få vara med någon man tkr om, och det är ömsesidigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Att ha flickvän måste vara det underbaraste som finns! Att hela tiden få känna sig omtyckt och veta att det alltid finns någon som tkr om dig för den du är. Sen allt mys, ingen skit!

 

2.Man blir lätt lite för tofflig och man får mindre fritid.

 

3. Att ha flickvän är som sagt bland det bästa som finns, helt underbar känsla att få vara med någon man tkr om, och det är ömsesidigt!

+1. Samma som jag skrev fast bättre formulerat :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Att ha flickvän måste vara det underbaraste som finns! Att hela tiden få känna sig omtyckt och veta att det alltid finns någon som tkr om dig för den du är. Sen allt mys, ingen skit!

 

2.Man blir lätt lite för tofflig och man får mindre fritid.

 

3. Att ha flickvän är som sagt bland det bästa som finns, helt underbar känsla att få vara med någon man tkr om, och det är ömsesidigt!

Beror ju på om du är med flickan samtidigt som du är med dina polare?

Eller kanske i mitt fall, så bor min flicka i göteborg och jag i stockholm, så det måste ju inte stämma..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...