Tjenare, någon här på Fuska som spelar/spelat Rune Of Magic? Isf, kan någon berätta lite om det. Hört att det är nästan en exakt kopia av WoW fast inga monthly fees.
Runes Of Magic
Spelade ett tag. Tråkigt som fan. Håller mig till WoW.
(Många säger att det blir roligare efter lvl 10 och när man valt sin andra klass.)
↗ till inläggetSpelade till lvl 7 på några minuter, dock så suger min dator så det laggade som fan.Spelade ett tag. Tråkigt som fan. Håller mig till WoW.
(Många säger att det blir roligare efter lvl 10 och när man valt sin andra klass.)
BUMP
Jag spelade till level 25 och sen började det suga. Listar hur det går:
Level 1 - 10: Suger
Level 10 - 20: Sådär
Level 20 - 30: Suger
Level 30 - 50: ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGER
Ungefär.
har också funderat på att börja med det men finnns det typ en member avdelning och en ftp avdelning
↗ till inläggetNäe, men ja tror man kan köpa vissa saker för real money, men annars är det helt f2p.har också funderat på att börja med det men finnns det typ en member avdelning och en ftp avdelning
Börjat spela nu, är rogue/rouge hur fan de nu en skrivs.
↗ till inläggetBörjat spela nu, är rogue/rouge hur fan de nu en skrivs.
Bra val av dig, finns mycket att kombinera Rogue med.
↗ till inläggetSka testa kombinera priest/mage , det borde väl bli ganska bra?↗ till inläggetBörjat spela nu, är rogue/rouge hur fan de nu en skrivs.
Bra val av dig, finns mycket att kombinera Rogue med.
Det är ganska kul. Jag började spela det för ett tag sedan och är typ lvl 9. Jag har dock bara spelat 1 gång.
-Update-
Är rouge/scout lvl 18/10 nu :)
Spelar på Smacht, adda mig.
Heter Slickepinne
Letar efter någon att spela med, som man också skulle kunna prata med på skype eller något :D
Jag och min sexiga mount
http://img30.imageshack.us/img30/3070/rascrnshot2009101920082.png
↗ till inläggetCoolt min kompis har runes of magic. =)Tjenare, någon här på Fuska som spelar/spelat Rune Of Magic? Isf, kan någon berätta lite om det. Hört att det är nästan en exakt kopia av WoW fast inga monthly fees.
↗ till inlägget-Update-
Är rouge/scout lvl 18/10 nu :)
Spelar på Smacht, adda mig.
Heter Slickepinne
Det tar så lång tid att ladda ner. :(
↗ till inläggetMen över 50 då?? Eller går det bara till lvl 50?Jag spelade till level 25 och sen började det suga. Listar hur det går:
Ungefär.
↗ till inlägget55 är max lvl atm.↗ till inläggetMen över 50 då?? Eller går det bara till lvl 50?Jag spelade till level 25 och sen började det suga. Listar hur det går:
Ungefär.
↗ till inläggetJag gör det.Tjenare, någon här på Fuska som spelar/spelat Rune Of Magic? Isf, kan någon berätta lite om det. Hört att det är nästan en exakt kopia av WoW fast inga monthly fees.
BOMP.
Har en Warrior i lvl 7 eller nått har inte orkat spela.
Håller på och laddar ner det