Sätt ingen press på mig... :(
Men iaf, fail på Elgiganten.
Sätt ingen press på mig... :(
Men iaf, fail på Elgiganten.
Har även sett, just från Elgiganten, Halo 3 för 99 999 kr ^^ Dock finns inte det just nu (tror jag). Något allvarligt fel på den hemsidan :P
Screen?
När jag kolla så kosta halo 3, 399 kr.
Humor i toppklass :)
↗ till inläggetGarvade ihjäl mig när jag såg frakten :D
Stackars Elgiganten, blir hackade nästintill hela tiden.
Varför sa ingen att det var REA på Elgiganten!!??!?! :huh:
Här är bevis på att de har haft samma problem tidigare^^
http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=96821
bumpa den inte
Nice, den ska jag köpa! Varför sa ingen att det var REA?!
↗ till inläggetNice, den ska jag köpa! Varför sa ingen att det var REA?!
Ska också köpa den men väntar på att de ska sänka priset med 1 miljon.
Woohoo, nu är det REA! Köp den innan priserna går upp igen! :lol:
Nu kostar den 1 690:-.
Många apelsiner borde kunna bli pressade till god juice där! xD
De hade något liknande med Skate 2 innan det släppts. Tror det priset låg på 99 999:-.
Alla som vill köpa gör det nu det är på rea ni kommer spara flera miljoner kronor!!!
Ska köpa tjugo innan rean är slut!
Själv så utnyttjade jag Elgigantens tryckfel med PSP'n kanske 1 vecka efter releasen, orginalpriset var på cirka 2200-2500 i flesta butikerna, men Elgiganten hade tryckt på 1799,50 :-, jag tog pengarna sprang dit direkt.
När dem sa att det var tryckfel så sa jag men nu har ni ju lurat mig, hämta er chef så ska jag diskutera det här med honom.
Sen sa dem, du behöver inte det besväret, här får du Sveriges billigaste PSP Value Pack, nöjd blev jag för dagen iallafall.
↗ till inläggetSjälv så utnyttjade jag Elgigantens tryckfel med PSP'n kanske 1 vecka efter releasen, orginalpriset var på cirka 2200-2500 i flesta butikerna, men Elgiganten hade tryckt på 1799,50 :-, jag tog pengarna sprang dit direkt.
När dem sa att det var tryckfel så sa jag men nu har ni ju lurat mig, hämta er chef så ska jag diskutera det här med honom.
Sen sa dem, du behöver inte det besväret, här får du Sveriges billigaste PSP Value Pack, nöjd blev jag för dagen iallafall.
Sa de verkligen här får du Sveriges billigaste value pack?
↗ till inläggetTrodde aldrig att man skulle göra ett så stort misstag. Skulle aldrig köpa den ändå, priset ligger wayyy to högt för mig!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in