Hejsan, Farsan har suttit lösen på årt trådlösa nätverk, kan jag på något sätt få reda på vad det är?
Jag pallar itne fråga honom o mdet eftersom jag ändå inte kommer att få det :angry: :D :P
Hejsan, Farsan har suttit lösen på årt trådlösa nätverk, kan jag på något sätt få reda på vad det är?
Jag pallar itne fråga honom o mdet eftersom jag ändå inte kommer att få det :angry: :D :P
Varför ska du ha lösenordet till det trådlösa nätverket? :)
Så jag kan surfa på mobilen genom det... ;P
Varför skulle du inte få tillgång till det trådlösa?
På vissa trådlösa enheter kan man se lösenordet om man loggar in till enheten och kollar inställningarna. Men jag antar att du inte har tillgång till det heller.
Om han inte bytt admin lösenordet så borde det inte vara så svårt att gå in och kolla. Tror det flesta routrar har så man kan se det.
Fråga din fader först, det är han som äger nätverket ju. =)
↗ till inläggetSå jag kan surfa på mobilen genom det... ;P
Jo dit kan jag komma in :P :)
Men...sen då? :P
Jag tror jag har hittat det...men lösenordet visas bara som svarta prickar...
↗ till inläggetDu kan ju ändra det till något själv annars.↗ till inläggetSå jag kan surfa på mobilen genom det... ;P
↗ till inläggetDu kan ju ändra det till något själv annars.↗ till inläggetSå jag kan surfa på mobilen genom det... ;P
det är nog itne en sån smart idee...
Kan du ta screenshot? så ser vi om du kommit rätt.
Är du inloggad som admin på routern? Det borde stå saker under encryption mode etc.
Vad har du för router? :S
..fullt namn, te.x D-link DI-524
↗ till inläggetVf måste du veta det? ;P ......fullt namn, te.x D-link DI-524
Vet inte vart man ser det.. :(
Mitt lösenord hittade jag på baksidan av routern. ;)
Enklast skulle bara vara att be farsan om lösenordet, löjligt om du inte får använda det.
Det ska stå på den.
Oh=(
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in