Gäst xXEmoPonkenXx Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 hej alla gejmisar (ni kallas vell så??? :S) de e så att ja e 12 år gammal o har aldrig haft en flikkven alla mina venner har en flikkven utom de som spelar wow men de har ju knappt nogra kompisar alls so de reknas inte ja börjar ge up hoppet om att nonsin ha en flikkvenn!!! :'( :'( e ja normal lr typ cp??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Ermm, du har hela livet på dig, jag vet sånna som är 16-20 som aldrig har haft flickvän Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 du kommer knappast in i ett seriöst förhållande när du är tolv så chilla du kommer att hitta den rätta till slut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Han kommer säkert ochså kunna komma på hur man stavar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Han kommer säkert ochså kunna komma på hur man stavar...Kan du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 sluta leta fel hos varan! sluta leta fel hos varan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Hej alla gamers, ni kallas väll så? Det är så att jag är 12 år gammal och har aldrig haft en Flickvän. Alla mina vänner har en flickvän utom de som spelar Wow, men de har ju knappt några kompisar alls, så det räknas inte. Jag börjar ge upp hoppet om att nånsin ha en flickvän. Är jag normal eller cp? Översatt till svenska, vänt 10 år och sen kan du vara orolig. Att vara 12 år och var orolig för det här så tycker jag du borde söka psykisk hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Hej alla gamers, ni kallas väll så? Det är så att jag är 12 år gammal och har aldrig haft en Flickvän. Alla mina vänner har en flickvän utom de som spelar Wow, men de har ju knappt några kompisar alls, så det räknas inte. Jag börjar ge upp hoppet om att nånsin ha en flickvän. Är jag normal eller cp? Översatt till svenska, vänt 10 år och sen kan du vara orolig. Att vara 12 år och var orolig för det här så tycker jag du borde söka psykisk hjälp. Don't feed the troll. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 §2 Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg