Jag tycker Fallout 2 är bra (har inte spelat det så mycket men det är kul ändå!)
Vilket Är Det Roligast Fallout Du Har Spelat?
Fallout 3, självklart!
Dock lite onödig tråd!
Har bara spelat trean.
1 & 2, 3:an failade
Har bara spelat 3:an ;)
1:an och 2:an ofc. Alla som säger något annat gillar inte rollspel.
↗ till inläggetLättare att rollspela i 3D, hur fan gör man det i 2D?1:an och 2:an ofc. Alla som säger något annat gillar inte rollspel.
↗ till inlägget↗ till inläggetLättare att rollspela i 3D, hur fan gör man det i 2D?1:an och 2:an ofc. Alla som säger något annat gillar inte rollspel.
Skaffa hem de tidigare och se själv, du kommer inte ångra dig.
↗ till inlägget↗ till inläggetLättare att rollspela i 3D, hur fan gör man det i 2D?1:an och 2:an ofc. Alla som säger något annat gillar inte rollspel.
LOL! såklart det går att spela rollspel i 2D har du inte spelat Diablo 2?
det är nästan roligar att spela i 2D inte lika krångligt:P
Jag har spelat Diablo, men rollplaya funkar ju inte i 2D imo.
Skall nog tanka hem de tidigare Falloutsen som Garone skrev, I trust his judgement.
3:an tyckte jag var great (skiter i vad folk säger om AI'n) har spelat 2'an en gång inte så länge, så jag tar väl 3'an.
↗ till inläggetLOL! såklart det går att spela rollspel i 2D har du inte spelat Diablo 2?↗ till inlägget1:an och 2:an ofc. Alla som säger något annat gillar inte rollspel.
Lättare att rollspela i 3D, hur fan gör man det i 2D?
Det var inte ett bra exempel. :)
/Hack 'n Slash
3an e bäst. har kört det hos en kompis.
Har spelat 3:an så tycker det är bättre, men den dag jag orkar installera Fallout Tactics så kanske jag håller med de gamla fansen av Fallout-serien.
↗ till inläggetHar spelat 3:an så tycker det är bättre, men den dag jag orkar installera Fallout Tactics så kanske jag håller med de gamla fansen av Fallout-serien.
Fallout Tactics är inte särskilt bra. :/