ja du, kom du ihåg på vintern när nicke golfade in den från sin egen planhalva in i mål!de va så snyggt!(Yoshi^ @ 14/06-2004 12:24:05)(Bibbsky @ 14/06-2004 12:19:00)(Yoshi^ @ 14/06-2004 12:18:12)(Jonte The Winner @ 14/06-2004 12:10:51)Jag går ju på hockey så jag är bra på innebandy
Det är inte alls samma sak... Jag är ett proffs på Innebandy, men en sopa på skridskor.
Men om man är bra på hockey så brukar man vara bra på innebandy
Så är det ofta! inte för att skryta men jag e ganske snitsig på bandy!
Ja,det har jag märkt på rasterna :lol:
Skolan
Jaja,det här ska handla om skolan,BACK TO TOPIC
hahahahaha själv e jag inte den som gör mål men jag brukar göra passningar!
Jag gör målen på matchenrna för det mästahahahahaha själv e jag inte den som gör mål men jag brukar göra passningar!
jag brukar stå imål men har ändå gjort flera mål!
jag brukar spela fotboll på rasterna (gör int ofta nårra mål!)
edt e ju roligare att spela innebandy, där brukar jag vara forward, med det gör vi inte i skolan utan efter bara på skoj alltså (samma som fotbollen jag snacka om) och det e oseriöst men kul!
Jag brular ha lotto när jag gör mål :D
Vi kör rugby på rasterna för det mesta
om vi skulle köra rugby skulle halva klassen inte ha en chans, en del e ju så stora och skulle mosa dem mindre
Men dom mindre brukar vara snabbareom vi skulle köra rugby skulle halva klassen inte ha en chans, en del e ju så stora och skulle mosa dem mindre
inte på vår skola, där e dem stora sportisar men man ska vara smart och vara med i deras lag!
I våran skola kastar man nycklar om lageninte på vår skola, där e dem stora sportisar men man ska vara smart och vara med i deras lag!
vår lärare låter oss bestämma själva, men oftast blir det jämt för alla tycker det e roligast då
Ibland kör vi "sisten till väggen"
vad taskigt mot dem som e långsamma... då förlorar alltid dem...
Ja,fast det beror på hur nära väggen man står
dem långsamma borde få försprång... fast det kanske e förnedrande att starta framför alla... som om man vore sämst typ
Det är ännu mer förnedrande att bli vald sistdem långsamma borde få försprång... fast det kanske e förnedrande att starta framför alla... som om man vore sämst typ
ja, det är det... sån uttagning tycker jag e så taskig... bättre e ju till och med att läreran väljer lag