Nej.han har ju en bild!!!eller du e kanske blind???
Pokémon Grön
Ta det nu lungt va :blink: se på möjligeheterna
Han ljuger int <_< . han har bildbevis, flera här vet att det finns, och du är den ända som inte tror på det. Vad mer för bevis behöver du :angry:Du ljuger vist!!!!!
Jag vill ha det Men det finns väll bara i stor stan
Jag tror iallafal på Erik.
vad menar du med det :huh:Jag vill ha det Men det finns väll bara i stor stan
Jag har den
du köpte det utomlands eller B)Jag har den
Det finns PKMN green men det kom inte till sverige och finland! PKMN leaf green är en annan sak. Det är ett nytt PKMN spel till GBA.
Men asså eftersom pokêmon blå med Blastoise och pokêmon röd fins med Charizard på fram sidan så borde ju pokêmon grön också finnas lr Hur????
min kompis hade pokémon green
pokémon Röd och Grön var dom första pkmn spelen som kom ut i japan
sen när pkmn blev populärt släppte dom pkmn blå
SLUUUT
PS:om pokémon Green inte finns så lovar jag att dyka ner i toan
hopp, här är bilden igen :Dhttp://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/po.jpg
Hahahaha pokemon grön knapast :lol:
Pokemon grön finns om du inte tror det vet du inget om pokemon.
Fråga cool-b
vem är cool-b :blink:Pokemon grön finns om du inte tror det vet du inget om pokemon.
Fråga cool-b
du grön finns fattar ni det alla som inte tror på det är pukade som f*n! en bild ni är inte färgblinda eller hur så titta med ögonen!!! om ni inte tror på det så är det lika bra att ni inte skriver ROAR!! lurade haha men ärfligt talat ni ser en bild varför tror du oss inte dark vatten de kallar jag dig om du inte tror oss
oo då vet man att gröna finns :D
Det finns! :D
I länken ovanför finns förklaringen! I Japan släpptes Röd och Grön men här (US) Röd och Blå (Green+Blue=samma spel) Japanska pokémon blå är en helt annan sak. Den har av vad jag vet inte US version.