Hoppa till innehåll

Vad Skulle Ni Göra Med En Miljon Kronor?


Nunbuck
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 162
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Är man hemma så kör man ju sationär, är man hos en polare har man väl inte med sig en dator? Ifall man vill sitta vid en dator och vara med polare får man köra online eller något. Vilket som är bättre på en sationär dator än laptop.

Jo, för spel är det enda man kan ha en dator till. Inget annat funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, för spel är det enda man kan ha en dator till. Inget annat funkar.

Jag spelar inte på datorer, det enda jag använder de till är internet. På en liten fakkad laptop så är hela tagnentbordet alltid ihoptryckt och är oanvändbart som gör att man inte orkar använda den. Ifall jag skulle köpa en laptop, tror du att jag skulle använda den istället för min sationära?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, för spel är det enda man kan ha en dator till. Inget annat funkar.

Jag spelar inte på datorer, det enda jag använder de till är internet. På en liten fakkad laptop så är hela tagnentbordet alltid ihoptryckt och är oanvändbart som gör att man inte orkar använda den. Ifall jag skulle köpa en laptop, tror du att jag skulle använda den istället för min sationära?

 

Så är inte min laptop :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad skulle ni göra med en miljon kronor? Jag skulle tapetsera hella huset för mamma vill så gärna det och sen köpa ett xbox360 och sen åka till Malorca (eller vad det stavas)

En miljon i handen skulle för mig innebära införskaffning av en hel del mangaböcker och animefilmer. För att inte tala om affischer och PVC-figurer enbart för dekorationens skull - givetvist efter att ha skaffat mig en enkel etta och uppgraderat skärmen från en furtig 22-tummare till en större skärm. Om pengarna inte är helt brända vid det här laget kan man lägga till en PS3 och en mera kraftfull dator också. Lyx.

Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Så du menar att när du har möjligheten hellre sitter på nån sketen parkbänk med en laptop istället för att sitta hemma med en sationär dator?

Man kan sitta hemma med en bärbar också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så du menar att när du har möjligheten hellre sitter på nån sketen parkbänk med en laptop istället för att sitta hemma med en sationär dator?

Man kan sitta hemma med en bärbar också.

 

När man är hemma så ska man sitta med en sationär dator, ingen laptop.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det heter sTationär! Och Back2Topic så att tråden inte blir låst.

 

Jag skulle nog sätta in pengarna på nån bank med hög ränta. Använda när jag flyttat hemifrån.

Redigerat av xpliT
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelar inte på datorer, det enda jag använder de till är internet.

 

Då behöver du ju uppenbarligen inte prestanda.

 

 

På en liten fakkad laptop så är hela tagnentbordet alltid ihoptryckt och är oanvändbart

 

Nej.

 

Ifall jag skulle köpa en laptop, tror du att jag skulle använda den istället för min sationära?

Nej. För laptops suger ju, är helt ovanvändbara och värdelösa. De fyller ingen som helst funktion utan är bara slöseri med utrymme här i världen. Ingen köper dom någonsin för dom suger. Amirite?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...