Vad skulle ni göra med en miljon kronor? Jag skulle tapetsera hella huset för mamma vill så gärna det och sen köpa ett xbox360 och sen åka till Malorca (eller vad det stavas)
Vad Skulle Ni Göra Med En Miljon Kronor?
Skulle köpa fem livvakter, bli poppis :P
Köpa Wii, Köpa 34 Macbooks, och jag skulle köpa en bil som går på el. Skulle köpa 2 katter :P Och flyttat till USA :P
↗ till inläggetDu kan få 2 katter gratis nästan överallt och jag tror 1 livvakt skulle nästan kosta en halv miljon iallafall ;PSkulle köpa fem livvakter, bli poppis :P
Köpa Wii, Köpa 34 Macbooks, och jag skulle köpa en bil som går på el. Skulle köpa 2 katter :P Och flyttat till USA :P
Själv skulle jag köpa onödigt mycket grejer.
om jag skulle fått dem nu skulle jag spara det mesta. Dock skulle en hund inköpas. (kan ju alltid köpa en hund nu, men då måste jag spara och jag känner inte för att spara för tillfället..)
Men om jag blir äldre skulle jag gärna satsa rätt mycket på något jag intresserar mig på.
köpt en jäkligt bra dator, sparat en del för utbildning/studenttid. sen skulle jag skänkt resten till RBEF. en miljon är löjligt mycket och inget jag direkt har användning av.
Köpa en ny mobil till alla i familjen, byta ut alla tv:n mot plattskärmar, nya datorer, en egen laptop till mig, tungaste kläderna och skorna. Kanske resa med familjen och ge lite fickpengar åt mina syskon. :rolleyes:
Spara lite till när jag blir vuxen.
skulle åkt till Vegas och haft den roligaste natten i mitt liv.
En miljon kronor räcker inte så långt i lyx. Skulle nog investerat klokt istället.
Skulle nog köpa en massa onödiga saker som Pc spel m.m. :)
Gömma dem lite överallt i huset, gå till en hjärnkirurg och låta
honom pilla lite i hjärnan så jag glömmer var jag lagt dem, och
sen bli glad varje gång jag råkar hitta lite. ;)
Fixat mina rum, sedan sparat till jag flyttar hemifrån. Då tänker jag köpa vapen och springa omkring och döda onda människor.
- 72¨ Plasma HDMI
- Nytt Xbox 360 Elite med 120 GB och HDMI och föra över mina sparningar från 20 GB till 120 GB
- Mjuk fotölj
- Surround ljud
- Massa spel
- Vattensäng
- Ödla
- Sen kanske en pool eller nått liknande :)
Ett Xbox 360, ett PSP, kvalité högtalare & headset och ett par spel. Resten skulle jag sätta in på banken och leva gott av i framtiden.
Ångrat mig, jag skall lägga ett par tusen under kudden och använda dem till när jag flyttar hemifrån.
Resten... går till RBEF
Jag skulle satsa allt på retrointresset. Hellre det än att göra att de går till folk som vill ha fred på jorden och sånt skit! ; )
↗ till inläggetJag skulle satsa allt på retrointresset. Hellre det än att göra att de går till folk som vill ha fred på jorden och sånt skit! ; )
Word, dawg.
↗ till inläggetGömma dem lite överallt i huset, gå till en hjärnkirurg och låta
honom pilla lite i hjärnan så jag glömmer var jag lagt dem, och
sen bli glad varje gång jag råkar hitta lite. ;)
Hahha, skrattade när jag läste det där.
Jag skulle ge alla pengarna till en speciell person... (
MIG
)
dratt med polarna till vegas
dra till las vegas och sätta allt på rött i roulette, get rich or die trying bitch
En miljon är inte så mycket.. Skulle spara dem för att studera och bygga ett earthship om det monetära systemet inte kraschar inom 10 år och vi inte lever i en NWO-värld. Om det monetära systemet skulle ha kraschat på den tiden skulle jag troligen skänka resten av pengarna till behövande i något fattigt land som fortfarande skulle använda sig av det monetära systemet, typ USA.