Hoppa till innehåll

Komma Bort Från Datorn


Rekommendera inlägg

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tänker inte prata med nån i BRIS eller bup..

men asså jag tror problem löst vara med kompisarna mera. tack för alla bra svar! :)

Jag åter kommer la om jag skulle få panik ^^

Gör det! Och glöm inte att springa ca 15mil varje dag nu, och att göra 5 armhävningar vardera morgon och kväll. Och ta Kellogs All'Bran till frukost, inte dricka Cola/läsk på 3månader och att äta grönsaker varenda dag.

 

Har ni några tips om vad som är roligt att göra med kompisar (Bor på landet)?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tänker inte prata med nån i BRIS eller bup..

men asså jag tror problem löst vara med kompisarna mera. tack för alla bra svar! :)

Jag åter kommer la om jag skulle få panik ^^

Gör det! Och glöm inte att springa ca 15mil varje dag nu, och att göra 5 armhävningar vardera morgon och kväll. Och ta Kellogs All'Bran till frukost, inte dricka Cola/läsk på 3månader och att äta grönsaker varenda dag.

 

Har ni några tips om vad som är roligt att göra med kompisar (Bor på landet)?

 

LoL, snacka om att du vet hur man kapar trådar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tänker inte prata med nån i BRIS eller bup..

men asså jag tror problem löst vara med kompisarna mera. tack för alla bra svar! :)

Jag åter kommer la om jag skulle få panik ^^

Gör det! Och glöm inte att springa ca 15mil varje dag nu, och att göra 5 armhävningar vardera morgon och kväll. Och ta Kellogs All'Bran till frukost, inte dricka Cola/läsk på 3månader och att äta grönsaker varenda dag.

 

Nu kommer du också låsa upp en achievement - Qualified for The Olympic Games. Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tänker inte prata med nån i BRIS eller bup..

men asså jag tror problem löst vara med kompisarna mera. tack för alla bra svar! :)

Jag åter kommer la om jag skulle få panik ^^

Gör det! Och glöm inte att springa ca 15mil varje dag nu, och att göra 5 armhävningar vardera morgon och kväll. Och ta Kellogs All'Bran till frukost, inte dricka Cola/läsk på 3månader och att äta grönsaker varenda dag.

 

[Har ni några tips om vad som är roligt att göra med kompisar (Bor på landet)?

 

WOOT!! O_O Redigerat av Staejjkarn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skaffa dig en moped! Börja stunta, eller varför inte styla? Ifall du nu bor på landet så kan du ju alltid trimma, för farbror blå kommer ju nästan aldrig dit :lol:

"Farbror blå" haha :D. Jag har en moped (min syrras (Y) ), en EU moppe B) Jag ska nog snart trimma den. Fast jag har ju min cross som går ca 100km/h som jag redan kan köra på bakhjulet med, och har några hopp jag brukar hoppa på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

var som du fast mina föräldrar hade dator regler jag testade att åka skateboard det var kul om du bor i skåne och till stappelbäds parken i malmö och bara titta du får en lust att bara åka när man tittar testa och kontakta inte bris dom fattar inte sånt här

 

www.bryggeriet.org day camp/ skaffa sketar vänner var där en gång två nya vänner

 

om jag hade bot i malmö hade jag inte behövt min dator jag hade varit vid stappelbäds parken hela tiden

 

Jag bor också på landet

 

 

 

 

hur gammal e du :D :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

börja åka skejtboard, bli bra, sen när du bli äldre köper du en långboard eftersom hela skejt looken redan är kirrad så får du galet med brudar då du glider omkring i slitna stuprör och svart linne på stan.

 

din framtid ligger i dina händer, use it well. tänk med din penis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...