JonteFire2 Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Hej! Jag älskar verkligen att göra parodier(remixer) av olika filmer. Mest av Astrid lindgrens verk. Jag lägger in alla mina filmer på youtube, på användaren JonteFire2 :P Nu undrar jag om det finns några här som gillar detta också, att göra parodier! Om ni gör det kan ni väll skriva upp erat namn på youtube också kan vi Subscriba varandra och bli vänner! :) Tack & Hej! Hoppas det finns många här som är intresserade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Det flesta parodier om vissa filmer som sagan om ringen o harry potter o skit är bara bög porr och bajs humor, finns dock några bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Sagan om saft kalaset är bäst, yo testar lite saker, yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.