cooltvi har ingen hollywood precis men vi får göra lerfilmer!
Film I Skolan?
Ler filmer är ganska coolt och vi får inte bara göra Filmer vi får göra 3-D filmer och tidningar...
Vi har en Videokamra den kan man göra egen film med
Coolt...
Vi har en Videokamra den kan man göra egen film med
Får ni inte Redigera filmen och lägga in ljud, effekter, musik eller liknande?
Hos oss får vi göra effekter, ljus, musik och allt!!!
Äkta coolt!Vi har det inteHej hej!
Jag undrar om ni har en liten Hollywood i skolan!
Vi har en Fabrik i skolan den heter Fantasi-Fabriken.
Och vi får göra egna filmer!
Yoshi^ ofta vår skola skulle ha råd!
Vi får också se på filmer iblandVi gör inga filmer men däremot ser vi på filmer. Dessutom skulle min klass inte palla att göra filmer med varann skulle jag tro...
AA ibland ja!Men numera får vi aldrig se några filmer!
Vaffö inte?
Vi såg 2 filmer den här veckanAA ibland ja!Men numera får vi aldrig se några filmer!
Vi fick inte se en enda!
Sånt skulle min skola aldrig ha råd med! :angry:
Synd för dig, tur för Anders...
förra veckan såg vi 3 filmer, men rätt dåliga!(Yoshi^ @ 12/06-2004 19:00:00)AA ibland ja!Men numera får vi aldrig se några filmer!
Vi såg 2 filmer den här veckan
Vilka filmer?
Fred Flinta? Nalle Puh? :lol:
Vi har inte ens en filmkamera =P, men i sjuan kanske man får göra dte, ska börja där.
vi såg faktiskt flintstones ! men inte nalle puh, sen såg vi en gammal svensk film (minns inte namnet) och sagan om ringen den e så lång tråkig när man sett den så mycket!Vilka filmer?
Fred Flinta? Nalle Puh? :lol:
Okej!
Synd... men vfråga din lärare om ni får se andra filmer som andra tycker om! Vaffö har ni inget Röstkort!
I min skola använder man Röstkortet om röstkortet går till mig för att ja har varit typ snällast i hela skolan detta år så får jag Röstkortet och med Röstkortet så får man välja en sak som skolan ska få!
Så man kan välja om skolan ska få en skolbuss, 500.000 pengar, x-box, GC, PS2 osv...
Vi såg en film 3 dagar innan vi slutade. Och den hette Capriciosa.