Hoppa till innehåll

Omröstning: Vem Vill Ha Wasd Tillbaka Som Moderator?


CookieMan
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst MacGyver

Klart WASD ska få vara mod igen, han är den bästa mod fuska har haft tillsammans med Jellyfish och har lärt sig vart gränsen går nu.

 

Bara en liten parantes:

Vad hände med ministrarna som betedde sig olämpligt utanför tjänsten?

Vi kan ta Mona Sahlin som exempel, hon blev partiledare för Sveriges största parti. Och inte bara utanför sin tjänst betedde hon sig olämpligt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 106
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Bara en liten parantes:

Vad hände med ministrarna som betedde sig olämpligt utanför tjänsten?

använde de sig av statliga medel för att göra detta? var de ansvariga för 9 000 000 människors liv och hälsa? ja. är admin det? nej, han är inte ansvarig för någon människa förutom han själv.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara en liten parantes:

Vad hände med ministrarna som betedde sig olämpligt utanför tjänsten?

Enligt mig är det ganska dumt att jämföra en minister med en moderator på ett internetforum.

 

Och om anledningen till att WASD blev avsatt var att han betedde sig olämpligt på ett annat internetforum måste jag säga att det då var ett idiotiskt och ogenomtänkt beslut av admin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hans avsättning hade en god orsak. Det han gjorde ska ingen crewmedlem göra på ett respekterad sida.

Det är dock upp till han om han vill berätta varför han blev avsatt. Men det var inte att ha "snokat" runt i olika gruppforum som sagt.

Själv tycker jag inte att Admin ska leka pappa polis eller polispappa för någon på forumet. vad WASD gjorde på ett ANNAT forum kan knappast spela någon roll. det är som om admin skulle ge alla en varning för att de laddar ner. admin ska hålla sig till sitt forum och inte straffa medlemmar för att de gör olämpliga saker på andra sidor. och ja jag vet vad som hände, bra mycket bättre än du eller någon annan som skulle vilja klaga.

 

Fast nu spelar det ju ingen som helst roll eftersom WASD enligt egen utsago inte ens vill vara mod.

 

Admin skall inte straffa medlemmar för regelbrott de begår på andra sidor. Däremot bör han straffa crewmedlemmar för helt efterblivna saker de gör på andra forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Admin skall inte straffa medlemmar för regelbrott de begår på andra sidor. Däremot bör han straffa crewmedlemmar för helt efterblivna saker de gör på andra forum.

det säger emot sig själv men det antar jag att du inte bryr dig om? "Admin ska inte straffa medlemmar som gör dåliga saker på andra sidor men han ska straffa medlemmar som gör dumma saker på andra sidor."

 

så om man är "crewmedlem" så är man inte medlem på sidan? :huh:

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Admin skall inte straffa medlemmar för regelbrott de begår på andra sidor. Däremot bör han straffa crewmedlemmar för helt efterblivna saker de gör på andra forum.

det säger emot sig själv men det antar jag att du inte bryr dig om? "Admin ska inte straffa medlemmar som gör dåliga saker på andra sidor men han ska straffa medlemmar som gör dumma saker på andra sidor."

 

så om man är "crewmedlem" så är man inte medlem på sidan? :huh:

 

 

Jo, det är man. Dock så är man en medlem med moderatorskrafter och större krav på uppförande. De förväntas bete sig moget, föregå med gott exempel och så vidare. Om någon i ledningsgruppen för ett stort företag springer över till en konkurrents kontor och kastar färgbomber över allt så är det i högsta grad chefens problem.

 

Naturligtvis beror det på vilket regelbrott det rör sig om. Sådant som knappt genererar en varning spelar ingen roll. Men om en moderator bevisar att han uppenbarligen inte kan ta ansvar och sätta ett exempel för de övriga medlemmarna så borde han knappast vara kvar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara en liten parantes:

Vad hände med ministrarna som betedde sig olämpligt utanför tjänsten?

Enligt mig är det ganska dumt att jämföra en minister med en moderator på ett internetforum.

 

Och om anledningen till att WASD blev avsatt var att han betedde sig olämpligt på ett annat internetforum måste jag säga att det då var ett idiotiskt och ogenomtänkt beslut av admin.

 

Nej? En moderator är en offentlig person på ett internetforum, och en offentlig person ska vara en god förebild.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Det är upp till admin om han ska tillbaka.

Vart vill du komma med det?

Trådens syfte är ju att se hur många som vill ha tillbaka WASD, om det är många så är det givetvis större chans att admin väljer att WASD ska få tillbaka sin moderatorplats.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är upp till admin om han ska tillbaka.

Vart vill du komma med det?

Trådens syfte är ju att se hur många som vill ha tillbaka WASD, om det är många så är det givetvis större chans att admin väljer att WASD ska få tillbaka sin moderatorplats.

 

Det är fortfarande admin som kan se om han är lämplig etc. och inte några P10 i en tråd.

Sen om WASD inte vill vara mod så är det lika bra att ge upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...