↗ till inläggetSjälvklart skämtar jag :P
Men jag tycker ändå inte att alla på fuska måste vara så handikappade och inte kan anpassa sig till en ny funktion
Tror inte jag heller, men vem vet, P12orna är ett mysterium
Men jag tycker ändå inte att alla på fuska måste vara så handikappade och inte kan anpassa sig till en ny funktion
Tror inte jag heller, men vem vet, P12orna är ett mysterium
vi tvingas ju att anpassas, men man måste inte tycka om det för det.
↗ till inläggetJag tycker ändå inte att du ska vara så jävla handikappad så att du inte kan respektera att andra faktiskt inte gillar din idiotiska funktion som inte skulle tillföra forumet ett skit.Men jag tycker ändå inte att alla på fuska måste vara så handikappade och inte kan anpassa sig till en ny funktion
↗ till inlägget↗ till inläggetOch vad är det för skillnad med fuska och flashback?
Seriöst? Skämtar du eller?
Självklart skämtar jag :P
vi tvingas ju att anpassas, men man måste inte tycka om det för det.
Ja det för vi, men vart vill du komma?
Fuska har gjort många saker folk inte tyckt om men som andra uppskattat mycket, varför ska vi låta de hjärndöda styra fuska och inte de som faktiskt vet hur man beter sig på ett forum?
↗ till inläggetNu är det dessvärre så att det är admin som styr forumet och om det inte är tillräckligt med intelligens så får du väl göra ett nytt forum.Ja det för vi, men vart vill du komma?
Fuska har gjort många saker folk inte tyckt om men som andra uppskattat mycket, varför ska vi låta de hjärndöda styra fuska och inte de som faktiskt vet hur man beter sig på ett forum?
Fuska riktar sig till alla personer, även "hjärndöda". om du vill göra 12-åringar intelligentare så får du rikta din energi mot skolministern eller nått, inte fuska.se
Urspårad tråd, floodkontroll finns samt det finns även regler mot s.k. spammare. Bryter ett inlägg mot reglerna så anmäl.
Tråd låst.