💬
Logga in
Fuska.se

Sluta

10 svar · startad

Trådstartare #1

Jag undrar vart man ska klicka om man ska sluta på fuska.se. Är det bara att låta bli att vara inloggad eller finns det nått specielt som man ska göra eller är det en moderat som ska ta hand om det?

↗ till inlägget

Jag undrar vart man ska klicka om man ska sluta på fuska.se. Är det bara att låta bli att vara inloggad eller finns det nått specielt som man ska göra eller är det en moderat som ska ta hand om det?

man ska bara låta bli att vara in loggad

Trådstartare #3

Jo jag vet att det funkar men det är forfarande jobbigt när jag får mail från nån/nått här på fuska.

↗ till inlägget

Jo jag vet att det funkar men det är forfarande jobbigt när jag får mail från nån/nått här på fuska.

Mina inställningar > E-postinställningar

Kryssa ur/kryssa i så att du inte får några fler e-postmeddelande från Fuska.se.

Trådstartare #5

Men det finns alltså inget sätt att sluta på bara vara utloggad eller?

↗ till inlägget

Men det finns alltså inget sätt att sluta på bara vara utloggad eller?

Skicka ett meddelande till admin?

Det är det ända sättet, förutom att byta lösenord till något du aldrig lär komma ihåg...

Trådstartare #7

Okej, jag provar med att fråga en admin.

Sluta logga in bara.. förstår inte varför massa tjatar om att de vill ta bort sin användare när de ska sluta.

30 Aug 2009

Du måste ha en målsmans underskrift, samt en försklaring från dig och din målsman varför du väljer att sluta vara på fuska. Sen behövs det två kopior; den ena ska skickas till kungen och den andra till Göteborgs Kex. Hoppas det går bra! :)

31 Aug 2009

men om du slutar kan jag få dina FM då??

Bossen Admin

Vill man avsluta sitt konto på Fuska så är det lättast att skicka ett PM till mig.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in