💬
Logga in
Fuska.se

En Grupp Om Hård Rock Eller Photoshop?

48 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Hejsan, nu vet jag inte om detta är rätt forum men btw. vilken grupp tycker ni låter rimligast? en hård rocks grupp eller en photoshop grupp? och då syftar jag på en grupp som kan få rätt många medlemmar.

Senast ändrad:

En Hårdrocks grupp B)

Nivå 5 · Fuskare

Hårdrock

Vet inte riktigt, men jag tror hårdrock kommer bli populärast

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5

Okej ställning:

Photoshop: 0 röster.

Hård rock: 3 röster.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

HAERD ROKKK!

Nivå 6 · Fuskare

Jag tycker "Hård rock" låter helfränt

Nivå 10 · Veteranfuskare

Photoshop.

Nivå 7 · Fuskare

Photoshop. Vad ska man prata om i ett hårdrock forum liksom? 20 trådar som ser likadana ut som i "Musik, Film, Tv & Media" forumet.

Nivå 6 · Fuskare Bajare

Finns nog ganska mycket att prata om i ett hårdrocks forum skulle jag tippa på, aldrig diskuterat musik med dina kompisar :) . Tycker både skulle vara kul så en röst på vardera :) .

Nivå 13 · Mästerfuskare

photoshop- eller allmän bildredigeringsgrupp låter mest hållbart.

btw:

*hårdrock

*hårdrocksgrupp

*hårdrocksforum

*photoshopsgrupp

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Finns nog ganska mycket att prata om i ett hårdrocks forum skulle jag tippa på, aldrig diskuterat musik med dina kompisar :) . Tycker både skulle vara kul så en röst på vardera :) .

I ett ett hårdrocksforum så kommer väll antagligen bara de som tycker om hårdrock vara, alltså kommer alla att ha nästan samma åsikter = ensidiga diskussioner.
Nivå 10 · Veteranfuskare

photoshop gruppen kommer troligen vara mer seriös och bättre

2 Sep 2009
Nivå 7 · Fuskare

Helt klart Photoshop grupp. Skulle vara riktigt kul, med en sådan grupp. Så kan man t.ex ladda upp guider, prata om photoshops funktioner o.s.v.

Om det ska vara Photoshop grupp så ska det vara Photoshop/Gimp grupp...

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

I ett ett hårdrocksforum så kommer väll antagligen bara de som tycker om hårdrock vara, alltså kommer alla att ha nästan samma åsikter = ensidiga diskussioner.

det misstänker jag med. kan bli så med en photoshopsgrupp också, att alla bara vill visa hur grymma de är. gäller att klargöra tydligt var GF:et går ut på.

*väl

↗ till inlägget

Helt klart Photoshop grupp. Skulle vara riktigt kul, med en sådan grupp. Så kan man t.ex ladda upp guider, prata om photoshops funktioner o.s.v.

japp, håller med. det är det jag hoppas på. själv äger jag inte photoshop så jag skulle gärna se att bildredigering i allmänhet förekom.

*photoshopsgrupp

↗ till inlägget
Om det ska vara Photoshop grupp så ska det vara Photoshop/Gimp grupp...

*photoshopsgrupp

*photoshop-/Gimp-grupp

Nivå 2 · Novis

Jag tycker att det skulle vara kul med en photoshopsgrupp ^_^

Nivå 2 · Novis

Vrf inte en Metalcore grupp? :o

Nivå 7 · Fuskare

Tror nog Photoshop skulle bli ett skulle bli bra. Har väl funnits några såna grupper?

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Tror nog Photoshop skulle bli ett skulle bli bra. Har väl funnits några såna grupper?

Jo, Arako hade ett. Det var ganska aktivt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in