Hoppa till innehåll

Spel Som Liknar Sw: Battlefront Serien?


Mezox
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag behöver ett litet speltips. På Xbox så spelade jag Star Wars: Battlefront I och II. Jag gillade dessa spel rätt så rejält. Så det jag undrar är om det finns spel på 360 som liknar denna serie? Battlefront III har ju inte kommit ut än.

 

För er som inte vet så är det ett shootingspel där jag tycker det roliga är att man spelar i "omgångar" med andra. Jag tror att många Shootingspel på Xbox Live ser ut som detta. En liten beskrivning är att man kanske är 20 personer på en bana (i två lag) som kan ha olika mål, t.ex. att man ska ta över "Command Posts", Capture the flag, eller andra liknande mål. Det som är problemet för mig är att jag inte har tillgång till Xbox Live, så det ska helst vara ett spel där man kan spela "i lag" utan att spela Live.

 

Jag ber om ursäkt för att det blev lite oklart. Men har ni några tips?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag behöver ett litet speltips. På Xbox så spelade jag Star Wars: Battlefront I och II. Jag gillade dessa spel rätt så rejält. Så det jag undrar är om det finns spel på 360 som liknar denna serie? Battlefront III har ju inte kommit ut än.

 

För er som inte vet så är det ett shootingspel där jag tycker det roliga är att man spelar i "omgångar" med andra. Jag tror att många Shootingspel på Xbox Live ser ut som detta. En liten beskrivning är att man kanske är 20 personer på en bana (i två lag) som kan ha olika mål, t.ex. att man ska ta över "Command Posts", Capture the flag, eller andra liknande mål. Det som är problemet för mig är att jag inte har tillgång till Xbox Live, så det ska helst vara ett spel där man kan spela "i lag" utan att spela Live.

 

Jag ber om ursäkt för att det blev lite oklart. Men har ni några tips?

GoW 2 har bots :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...