Hoppa till innehåll

Kattgruppen Söker Nya Medlemmar (2.0)


Dave37
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjenare alla goa fuskare! Nu var det dags igen. Kattgruppen (KG) söker ett gäng nya medlemmar. Saken är den att vi under sommarlovet har haft överseende med inaktiviteten i gruppen. Och nu när sommarlovet är över så har vi tagit bort en del inaktiva eller mindre aktiva. Detta för att förhoppningsvis ge plats åt aktivare medlemmar.

 

Vad är Kattgruppen:

Ja du... det beror nog lite på vem du frågar. Men vi är ett skönt gäng av personer i alla former, åldrar och storlekar som gillar att snacka och ha det riktigt trevlig och bara vara oss själva. Så söker du ett avbrott från resten av världen och känner för att ha kul och skratta ett tag så är Kattgruppen det rätta valet för dig.

 

Vilken ålder:

Vi bryr oss inte om åldern. Vi söker trevlig folk som passar ihop med resten av gruppen och tittar inte på åldern.

 

Kriterier:

Att du är lojal mot gruppen, vi tror på en bra sammanhållning och säkerhet för medlemmars integritet. Gruppens problem förblir gruppens problem. Finner du något problem så kontakta GRUPPENS ansvarige via PM. Vi vill ju inte störa Admin med massa onödigt som kan lösas på lokal nivå. Vi ser helst att du också är aktiv och bidrar till att göra Kattgruppen ännu mysigare. Personer som kan ta initiativ uppskattas alltid.

 

Provtid, vad är det:

Kattgruppen tar alltid in nya medlemmar på provtid. Detta gör vi för att se till att medlemmarna verkligen är så trevliga och roliga som vi först antog. Är man inaktiv, ställer gruppen i dålig dager eller helt enkelt inte funkar med resten av medlemmarna så kan man räkna med att man kommer förlora sin plats i KG efter några veckor. Detta är ingen ursäkt att bete sig som ett svin senare heller, men de första veckorna kommer man antagligen ha ett vakande öga på sig. :)

 

Hur blir jag medlem:

Ansök till gruppen, skriv en kort presentation om dig i tråden och motivera varför du borde få komma med. Hoppas du ska trivas. :lol:

 

Hur blir jag inte medlem:

Du ansöker inte till gruppen, du skriver bara "jag vill va med", alternativt med riktigt dålig stavning. Du blir sur när vi nekar dig och säger att KG suger och att det är en jävla spamgrupp, du gör en dubbelanvändare och slickar röv för att slutligen göra ditt eget GF med forumets mest efterblivna medlem. (Detta var ett skämt, de sillhuvuden som inte insåg det kommer att anmälas, det är ingen ursäkt för att spamma)

 

-----------------------------------

 

Platser:

windnoob (provtid)Flea (provtid)LedigLedigLedigLedig

-----------------------------------

 

Ha en fortsatt trevlig dag önskar Kattgruppens administration.

 

Gruppägare - Fuskkatten

Gruppansvarig - MacGyver

Gruppmoderatorer - Hilmer, Dave37

Kattgruppens officiella budbärare - Dave37

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 88
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Crazyshit

Skulle gärna joina igen :)

En presentation av mig finns i den förra tråden ni hade gjort.

Jag var ju ganska inaktiv i gruppen när jag var med innan, kan ha varit därför jag blev kickad!

Men som sagt är mycket mer aktiv nu!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur blir jag inte medlem:

Du ansöker inte till gruppen, du skriver bara "jag vill va med", alternativt med riktigt dålig stavning. Du blir sur när vi nekar dig och säger att KG suger och att det är en jävla spamgrupp, du gör en dubbelanvändare och slickar röv för att slutligen göra ditt eget GF med forumets mest efterblivna medlem.

Haha, lol'd.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Behöver man skriva ny anmälan om man redan är inne i den? Vill bara bekräfta det.

EDIT: kom nyss på jag inte e där :mellow:

Jag vill joina för jag e COOL och ingen noob, har varit inne förr och var inte så aktiv, men nu så tänker jag vara mer! :D

Redigerat av windnoob
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...