ShamanOwns Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 (redigerat) jo jag skulle testa logga in idag på mitt account,men det står bara autenchating eller vad det nu heter. jag har testat allt detta: -Restartat wow -kollat internet anslutningen -reparerat mitt internet även om internet anslutningen var ok vill ha snabba och seriösa svar tack!!! ps. vill helst inte reparera wow för jag har ganska mkt addons som jag inte vill ska bli förstöra eller vad man nu ska säga om jag reparerar edit:nu står det connecting och sen login server down istället för det andra,vad menas med det här da?? Redigerat 8 September 2009 av ShamanOwns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 WoW är typ nere för tillfället, testade att logga in. Spelar dock inte WoW längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 (redigerat) EDIT: Jaha servrarna är nere... Redigerat 8 September 2009 av Cakeguy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShamanOwns Skrivet 8 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 WoW är typ nere för tillfället, testade att logga in. Spelar dock inte WoW längre.spelar du inte wow längre? du hade ju typ 2 eller 3 lvl 80s ju ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Står att alla servrar ska vara nere tills 15.30 Paris tid , vilket är ungefär samma som tiden i sverige rätta mig om jag har fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Paris har samma som Sverige :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 17:30 nu <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 För mig funkar det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sound Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 jo jag skulle testa logga in idag på mitt account,men det står bara autenchating eller vad det nu heter. jag har testat allt detta: -Restartat wow -kollat internet anslutningen -reparerat mitt internet även om internet anslutningen var ok vill ha snabba och seriösa svar tack!!! ps. vill helst inte reparera wow för jag har ganska mkt addons som jag inte vill ska bli förstöra eller vad man nu ska säga om jag reparerar edit:nu står det connecting och sen login server down istället för det andra,vad menas med det här da?? Samma för mig :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Trevligt att folk frågar varför på forumet varje gång en maintenance skjuts upp, som om det aldrig har hänt förut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Men gud.. Det är onsdag? Vad tror ni? Onödig tråd. All kan komma in nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sound Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Men gud.. Det är onsdag? Vad tror ni? Onödig tråd. All kan komma in nu. Onsdag? Trodde det var Torsdag :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg