Hoppa till innehåll

Vad Tycker Ni Om Min Nya Film Jag Nyss Har Gjort I Widows Movie Maker?


Gäst Eminem4Life
 Dela

Rekommendera inlägg

nej snälla du förstör youtube

nej snälla håll käft, ungen måste väll få lära sig?? gjorde du bra och igenomtänkta filmer när du var 12-13 bast?

 

Btw, skit i movie maker och kör med Vegas.

Han förstör youtube och du förstör den här tråden som var så win.

 

Btw, varför skulle man behöver en guide till ett barnspel? En normal begåvad människa över 10 år ska inte ha några problem med det spelet.

det handlar itne om filmen, det handlar om att ungen försöker göra nåt som han kan tycka vara kul och du/ni trycker ner honom.

 

Ja Vad tycker ni om Min Nya film Jag gjort i Windows Movie maker???
Handlar inte om hans film, eh?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja Vad tycker ni om Min Nya film Jag gjort i Windows Movie maker???

Handlar inte om hans film, eh?

 

han vill visa vad han kan, så istället för att bara klaga kan du hjälpa han att göra den bättre.

 

Du klagar juh nu och du hjälper ingen att bli bättre. :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med underwar, folk i tråden här är knappast mognare än vad ungen är.

Han vill visa vad han kan som underwar sa, alla är inte bra på allt från en början,

och btw, Windows Movie Maker suger så det kommer alltid bli skit. Men han vill ha

något kul och göra.

 

Vem bryr sig om han förstör youtube, youtube själva har saborerat hela skiten med pattenterna osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst patrikking

nej snälla du förstör youtube

nej snälla håll käft, ungen måste väll få lära sig?? gjorde du bra och igenomtänkta filmer när du var 12-13 bast?

 

Btw, skit i movie maker och kör med Vegas.

 

Ja, det skulle gjort din film 100 gngr bättre :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja Vad tycker ni om Min Nya film Jag gjort i Windows Movie maker???

Handlar inte om hans film, eh?

han vill visa vad han kan, så istället för att bara klaga kan du hjälpa han att göra den bättre.

 

Du klagar juh nu och du hjälper ingen att bli bättre. :huh:

 

skulle gärna hjälpa Eminen med några bra tips, men har inte ens fått se filmen han tog ju bort den för att ni klagade så.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skulle gärna hjälpa Eminen med några bra tips, men har inte ens fått se filmen han tog ju bort den för att ni klagade så.

Lägger han upp en film måste han vara beredd på att få kritik. Han kan inte förvänta sig att vi ska komma med falska kommentarer. Dessutom lär han sig inget på det heller.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skulle gärna hjälpa Eminen med några bra tips, men har inte ens fått se filmen han tog ju bort den för att ni klagade så.

Lägger han upp en film måste han vara beredd på att få kritik. Han kan inte förvänta sig att vi ska komma med falska kommentarer. Dessutom lär han sig inget på det heller.

 

Det är skillnad på att ge kritik och att vara en asshole.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...