mm Vad Sager man :D :lol:
Lagger Till En av mina Favorit Filmer fran Morgonsoffan
mm Vad Sager man :D :lol:
Lagger Till En av mina Favorit Filmer fran Morgonsoffan
xDDDDDDDDDDDD
-Lol på dig
-Hahaha; Roflmao
-Ahahahahaha
Säger de seriöst haxxor? xD
Fan, jag vill ha tillbaks Morgonsoffan NU!
Haha, GTA IV videon var ju helt bäst. :P
↗ till inläggetxDDDDDDDDDDDD
-Lol på dig
-Hahaha; Roflmao
-Ahahahahaha
NU!!!!
i veckan släpps det efterlangtade Gran Theft Auto 4 spelet ar dock kritiserat for att romantisera Kriminalitet och Vald morgonsoffan har traffat en sa kallad gamer Jag fattar inte vad vuxna menar dom ska alltid overdriva Hejda XD den ar klockren XD
och till sist i veckan slapptes nya world of warcraft enligt speltillvarkaren tillfrestaller den nya veriasionen Warcraft spelarnas alla behov darfor inehaller ladan inget spel utan cleresin och ett gym kort XD mm jag alskar varkligen WOW LOL pa dig hehe Rofelmao XD
HAXXOR! HAHAHA :D
"Ut ur bilen!!!" xD
awesum
den första var bäst lol
Andra var bäst
[pjär] kan laga en våffla här så kan ni se [David Batra] nu tittar vi på när pjär lagar våfflor [Pjär] Smet
[David Batra] du tar smet pjär [Pjär] nu har jag lagt det i den blir det våfflor där [Petra Mede] du Arbetar med [Pjär] SMET HAHAHAHAHA :D :lol:
Första var bäst B) Lol på dig
Han fördes till Halmstads sjukhus där han healades
HAHAAHHA!
↗ till inlägget- Du arbetar med...[pjär] kan laga en våffla här så kan ni se [David Batra] nu tittar vi på när pjär lagar våfflor [Pjär] Smet
[David Batra] du tar smet pjär [Pjär] nu har jag lagt det i den blir det våfflor där [Petra Mede] du Arbetar med [Pjär] SMET HAHAHAHAHA :D :lol:
- Smet!
Håller med, lätt skönaste ^^
↗ till inläggetja hahaha XD↗ till inlägget- Du arbetar med...[pjär] kan laga en våffla här så kan ni se [David Batra] nu tittar vi på när pjär lagar våfflor [Pjär] Smet
- Smet!
Håller med, lätt skönaste ^^
Du Arbetar Med SMET XD
↗ till inläggetHelt klart den överlägsta vinnaren, dem andra var ju bara halv roliga, natt humor, den där var fan 100% klockren =DHan fördes till Halmstads sjukhus där han healades
HAHAAHHA!
HAHA! Vilken jävla gamer :P
Hahaha, jag tycker tvåan var bäst! xD
lol med killen som svimmade av wow XD
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in