Får man fråga varför det står "Gamefreak presents"?
Pokemon Light Platinum/ett Spel Jag Håller På Med. Beta 1 Ute.
↗ till inläggetFår man fråga varför det står "Gamefreak presents"?
Eftersom att jag inte är klar med introt till spelet utan bara title Screen.
Nice!! Ska testa betan nu.
Varför spansk?
Hur laddar jag ner den där emulatorn från den där sidan??
Verkar bra, kan ta och ladda ner det när mosran vaknar och jag byter dator...
Men varför använda VBA, när man kan använda No$GBA? My7cket bättre, och den tar emot DS-roms också...
↗ till inläggetVerkar bra, kan ta och ladda ner det när mosran vaknar och jag byter dator...
Men varför använda VBA, när man kan använda No$GBA? My7cket bättre, och den tar emot DS-roms också...
Du kan använda båda.
Han/Hon sa det innan.
↗ till inläggetVisst No$GBA kan spela DS-roms, men VBA äger ut No$GBA i att spela GBA-roms.Verkar bra, kan ta och ladda ner det när mosran vaknar och jag byter dator...
↗ till inlägget↗ till inläggetVisst No$GBA kan spela DS-roms, men VBA äger ut No$GBA i att spela GBA-roms.Verkar bra, kan ta och ladda ner det när mosran vaknar och jag byter dator...
JAg tycker ändå att No$GBA är den bästa... Gav bara min åsikt...
Du har gjort ett skitbra jobb med detta. Beta 1 var skit kul.
↗ till inläggetDu har gjort ett skitbra jobb med detta. Beta 1 var skit kul.
Tack mycket kul att höra. :)
Jag håller på med beta 2 just nu.
verkar jävligt mycket bättre än alla andra pokemonspel på den här sidan
Det är grymt maxat kul!!!!
↗ till inläggetDet är grymt maxat kul!!!!
Oh Tackar allihopa.
Det är just detta som får mig att fortsätta. :)
Det är så mycket bättre eftersom att det är ett hack, de är nästan alltid bättre än hemmagjorda spel, bara för att alt detta verkar gå bra ska jag kanske börja på Pokèmon Something igen!
↗ till inläggetDet är så mycket bättre eftersom att det är ett hack, de är nästan alltid bättre än hemmagjorda spel, bara för att alt detta verkar gå bra ska jag kanske börja på Pokèmon Something igen!
Detta är som hemma gjord spel.
Jag ändrar på allt. Man kan ändra musik, story allt.
Spelet är inte det samma som det var förut.
Sen har det programmet jag använder mer funktioner och bättre saker
Som man använder till just pokemon spel.
Vilket program använder du?
För ett ögonblick trodde jag nästan att du programmerade i c++ :D
Shit har du verkligen gjort det där? Riktigt proffsigt!! :blink:,
Beta filen funkar ju inte?
Vilken fil ska jag öppna den med?
Detta spel får inga poäng eftersom jag inte har möjlighet att testa det.
↗ till inlägget↗ till inläggetDet är så mycket bättre eftersom att det är ett hack, de är nästan alltid bättre än hemmagjorda spel, bara för att alt detta verkar gå bra ska jag kanske börja på Pokèmon Something igen!
Detta är som hemma gjord spel.
Jag ändrar på allt. Man kan ändra musik, story allt.
Spelet är inte det samma som det var förut.
Sen har det programmet jag använder mer funktioner och bättre saker
Som man använder till just pokemon spel.
Ja,men du har t.ex redan Battle-systemet klart, något som kan få de flesta GameMaker-användarna på fall, och så måste man inte koda, om du använder vanliga Hack-program i alla fall...
↗ till inläggetShit har du verkligen gjort det där? Riktigt proffsigt!! :blink:,
Beta filen funkar ju inte?
Vilken fil ska jag öppna den med?
Chilla@ Ja, jag har gjort detta:D Jag gör Pokemon spel hela tiden men jag tyckte att dom blev dåliga så jag tänkte göra ett spel med D/P Grafik. Så jag testade mig fram hela tiden tills det blev rätt. Har hållit på med projektet 5 månader. :)
Och när du öppnar filen så ska du öppna den med GBA om du har GBA på datorn.
Skillcollect@ Oh :(
Wettler@ Ja, men jag har försökt att göra på Game Maker men det gick inget vidare, Så jag bestämde mig att göra det på det andra sättet. :) ''Peace out home dog''