💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon Light Platinum/ett Spel Jag Håller På Med. Beta 1 Ute.

94 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

När jag öppnar den i vba då blir skärmen bara vit :o? Vad ska jag göra?

Nivå 3 · Lärling

jävla kul när den som lägger in länken till spelet å allt HJÄLPER oss också. lite hjälp skulle fan inte skada

28 Feb 2010
Nivå 0 · Nykomling

Hejsan.

Jag har spelat Pokemon Light Platinum i 2-3 dagar nu, men jag stannade upp lite nu och tänkte kolla lite på nätet ifall jag kunde hitta ett pokedex till detta eftersom jag inte lyckats utveckla min Yanma.

Läste igenom lite på tråden och måste hålla med någon att det verkar lite bull att denna personen har gjort spelet, han är aktiv och svarar gärna fram tills han blir avslöjad sen har han inte skrevit mer.

Nivå 2 · Novis

hur laddar man ner till gba ???????????

Nivå 7 · Fuskare

Du behöver ett flashkort.

Nivå 3 · Lärling

Så tex om jag har Cyclods (flash kort för DS) och tex Ez Flash 3in1 som man måste ha om man ska spela GBA roms som det här på DS skulle det gå. alltså går det spela spel som är Omgjorda i, Advacemap (stavning) på ds på detta viset ?

1 Mar 2010
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

alltså går det spela spel som är Omgjorda i, Advacemap (stavning) på ds på detta viset ?

Om man kan köra GBA-roms på det viset så går det (förutsatt att det här faktiskt är ett hack och inte en fil som ger en vit skärm eller liknande).
Nivå 3 · Lärling

okej tack :P

19 Mar 2010
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

När jag öppnar den i vba då blir skärmen bara vit :o? Vad ska jag göra?

Meg okså!!!

Nivå 3 · Lärling

spelet funkar perfect när man öppnar det i en NDS emu testa det

31 Mar 2010
Nivå 13 · Mästerfuskare

Assnyggt gjort, bättre än alla de andra försök till pkmn-spel jag sett på fuska.

15 Apr 2010
Nivå 1 · Novis

Ser roligt ut ska prova ladda ner det :D

5 May 2010
Nivå 3 · Lärling

Kunde ju vara lite mer påhittig med namnet annars tycker jag det ser otroligt proffsigt ut!

15 May 2010
Nivå 6 · Fuskare

OMG, efter att ha testat spelet i ~2 sek så tycker jag det är awesome!

Nivå 2 · Novis

spelbart på VBA???????

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in