💬
Logga in
Fuska.se

Call Of Duty 4 Problem/hjälp!

35 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

vilken version av spelet har du? om du inte har 1.7 så testa uppdatera det.

Jag vet faktiskt inte om det är 1.7 eller inte, kan du ge sida till upttadtering? kanske säga hur man isntalerar elr så?

VORE VÄLDIG TACKSAM.

Crazyshit- Jag har gjort exakt samma saker, men elden dödar mig :angry: :(

Jag ska kolla en gång till på nån youtube och göra igen samma, menni vet innan banan startar säger Commandot någonting med " vi har fortfarande inte öppnat koden" eller nå sådant kan ej så bra engelska och då säger capten price helvete med det de löser vi, jag kanske nt löst den?:S haha känner mig dum men bara en gissning.

Och en sak: På youtube när andra spelar så när capten price eller Gaz eller nån pratar så skriv det de som de pratar nedanför men de gör det inte för mig hur fixar jag det?

Är lite besvärlig nu men vore tacksam om ni hjälpte till.

http://www.filefront.com/10492517/Call-of-...are-v1.6-Patch/

http://www.filefront.com/10829906/Call-of-...are-v1.7-Patch/

Nivå 4 · Lärling

MEN DET DÅLIGASTE är att om du inte vet vilken version du har så kan du inte patcha... För du kan ta fel och då fuckas hela spelet.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #23
↗ till inlägget

MEN DET DÅLIGASTE är att om du inte vet vilken version du har så kan du inte patcha... För du kan ta fel och då fuckas hela spelet.

Jag chansar och får se :(

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Nej. Så länge han tar de patcharna jag länkade så finns det ingen risk. Ladda först hem 1.6 och installera. Gör sedan samma sak med 1.6-1.7.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #25
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej. Så länge han tar de patcharna jag länkade så finns det ingen risk. Ladda först hem 1.6 och installera. Gör sedan samma sak med 1.6-1.7.

Falukorv jag ladda ner båda nu men när jag ska starta spelet står det "Please insert the correct DVD-ROM, select OK and restart application" vad ska jag göra nu?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Falukorv jag ladda ner båda nu men när jag ska starta spelet står det "Please insert the correct DVD-ROM, select OK and restart application" vad ska jag göra nu?

Såvida inte spelet är piratkopierat så ska det väl bara vara att sätta in DVD-skivan som du fick med spelet.

Senast ändrad:

8 Oct 2009
Nivå 4 · Lärling

ja. Men om det är piratkopia så kan det vara en förslag att DET är crackat dåligt och gör det problemet. Men man får ju inte snacka om sånt så jag säger inte vart du kan hitta nytt och sånt.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #28

Jaha men nu har jag laddat ner dom, så hur tar jag bort dom jag hittar dom inte, jag vill ju spela.

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Jag testade att köra, det var inga problem? Gå bara tilsammans med ditt crew så går det bra.

9 Oct 2009
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #30
↗ till inlägget

Jag testade att köra, det var inga problem? Gå bara tilsammans med ditt crew så går det bra.

Om du syftar på banan så spelar de ingen roll och jag går med dom eller nt jag har testat att gå med dom men endo.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #31

Jag kan spela nu igen,, fråga: finns det ingenting som man ska sränga innan man kommer dit förutom att döda alla?

Har fortfarande inte klarat banan :angry:

11 Oct 2009
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #32

Det skulle stå SPRÄNGA*, men iaf någon som kan svara plz!

13 Oct 2009
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #33

Kan nu någon svara snälla snälla!

Nivå 4 · Lärling

VI KAN INTE SVARA FÖR ALLA HAR FÖRSÖKT ATT HJÄLPA DIG! FÖRSÖK ATT RENINSTALLERA SPELET.

Shit asså.

15 Oct 2009
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #35
↗ till inlägget

VI KAN INTE SVARA FÖR ALLA HAR FÖRSÖKT ATT HJÄLPA DIG! FÖRSÖK ATT RENINSTALLERA SPELET.

Shit asså.

Thanks för eran hjälp då da.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Shit asså.

Thanks för eran hjälp då da.

Förlåt kanske va lite för sträng men det är ju sant. OM inget funkar som vi har postat och skit reinstallera spelet.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in