vad ska jag köpa för spel till ps2 :unsure:
Jag Vet Inte
final fantasy x-2 eller gta vice city men om du orkar vänta köp san:andreas då
Sonic:Heroes!
Köp GTA vice city. Det är billigt. Om du inte vill ha spel med hög åldersgräns så är Ratchet and Clank 1&2 eller Jak and Daxter bra spel!
:angry: aldrig livet att köper gta det är uselt vill jag hat så kan jag lånat av en kompis färesten så har det gjort min kusin helt trög
köp true crime eller nfsu!
vad är det för fel på gta:angry: aldrig livet att köper gta det är uselt vill jag hat så kan jag lånat av en kompis färesten så har det gjort min kusin helt trög
varför tycker du att gta är dåligt? :huh::angry: aldrig livet att köper gta det är uselt vill jag hat så kan jag lånat av en kompis färesten så har det gjort min kusin helt trög
köp simpsons:hit&run eller nåt sport spel som fifa eller f-1 :P
Det är väl inget fel på gta? :huh: Om du tycker att det för mycket våld så skulle du se ettan! Det går bara ut på att döda andra gubbar och att lura snuten!!! :angry:
köp XIII
håller med!Det är väl inget fel på gta? :huh: Om du tycker att det för mycket våld så skulle du se ettan! Det går bara ut på att döda andra gubbar och att lura snuten!!! :angry:
ettan är dålig!allt är tråkigt i det spelet! :angry:
Ettan är mycket mycket mycket mycket mycket mycket tråkigare än GTA vc. :angry:
gta 2 är faktiskt ganska kul men man tröttnar snabbt
Jag har nog inte spelat gta 2!
håller med!!!final fantasy x-2
köp JAK 2 eller RATCHET AND CLANK!!
:D jag vet vad jag ska köpa Z.O.T.E(zone of the enders)för jag älskar ivriga spel :P
ratchet&clank2
Du ska köpa Star Wars Bounty Hunter eller Driv3r
gran turismo 3