Hoppa till innehåll

Tråkig Sida :(


Narton
 Dela

Rekommendera inlägg

Trevligt, Trevligt! Uppskattar verkligen när användarna får överraskningar, t.ex gratis VIP.

Det betyder att redaktion verkligen bryr sig om sina medlemmar.

 

//Narton

Handlar väl mer om att admin försöker locka folk till att köpa fuskavip än att han vill vara snäll, man ser ju typ aldrig någon med vip nu för tiden...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det finns redan miljoner spelsajter.. Fliken Onlinespel känns väldigt onödig i dagsläget då det enda onlinespel som finns där är skissa o gissa! :P Samt ett par spelservrar.

 

Svart färg vore faktiskt ganska häftigt. Dessutom spar det energi! ;:

Redigerat av TheCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle verkligen passa fint med ett Halloween tema gratis, så att man inte behöver köpa FuskaVIP.

Det är nog liten chans att det skulle komma ett sådant tema till fuska, varken gratis eller med fuskavip. Men det skulle vara ganska häftigt med en fet pumpa och några spöken här och där. Vi får se vad fuskas ledning hittar på! ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle verkligen passa fint med ett Halloween tema gratis, så att man inte behöver köpa FuskaVIP.

Det är nog liten chans att det skulle komma ett sådant tema till fuska, varken gratis eller med fuskavip. Men det skulle vara ganska häftigt med en fet pumpa och några spöken här och där. Vi får se vad fuskas ledning hittar på! ;)

 

Så länge jag slipper spindlar så är jag nöjd...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle verkligen passa fint med ett Halloween tema gratis, så att man inte behöver köpa FuskaVIP.

Tro fan att Admin skulle utnyttja högtiden för att tjäna lite extra. Vem gör inte det?

 

 

Inte direkt på tal om detta, men jag kommer ihåg att förr var det lite "events" och sådant på fuska som drog mycket folk hit och gjorde sidan "roligare" på så sätt. Vi har ännu inte slagit det gamla aktivitetsrekordet och det är rätt gammalt nu. (Flest användare online var 539 st den 25/06-2007 13:14:39)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Hej Fuska.se!

Jag och många andra tycker att fuska.se är tråkigt, bara grått och åter grått.

Jag undrar om ni inte kan göra om skalet till typ blått elr grönt så man kan välja.

Det är en anledning till att många väljer fuska.nu

 

//Narton/Teamcupa/Cupa_O

om man har fuska vip kan man använda ett annat skal

 

Som kostar ja

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...